רכב

מותג רכב חדש בדרך לישראל: אלו הרכבים שיעלו לכביש

גיאו מוביליטי יבואנית ג'ילי תייבא לישראל את דגמי זיקר: הדגמים הראשונים של רכב הפרימיום החשמלי ינחתו בישראל ברבעון הרביעי של השנה
מערכת ice |  1
רכב GEELY (צילום יחצ)
חברת גיאו מוביליטי מקבוצת יוניון, המייבאת לישראל את רכבי יצרנית הרכב הסינית ג'ילי (GEELY), מעמיקה את שיתוף הפעולה עם קבוצת ג'ילי, במסגרתו תייבא ותשווק בישראל את מותג הרכב "זיקר".
זיקר הינו מותג רכב טכנולוגי חדשני שבבעלות קבוצת ג'ילי – אחת מיצרניות הרכב הגדולות והמובילות בעולם. המטה האירופאי של זיקר, אשר הוקמה בשנת 2021, פועל מאמסטרדם ומרכזי העיצוב והמו"פ של החברה ממוקמים בגטבורג, שבדיה. דגמי זיקר ממוצבים אל מול מותגי היוקרה האירופאים בשוק הרכב החשמלי, אשר עושה שימוש בפלטפורמת SEA הייחודית של ג'ילי שנועדה לקדם את החזון של 'אפס פליטות פחמן' בשוקי הרכב הגדולים בעולם.

הדגם הראשון של זיקר, 001, עורר עניין רב בעולם לאחר שהוצג לראשונה בתערוכת שנגחאי בשנת 2021 ושיווקו החל בסין בסוף אותה שנה. מאז, רשם הדגם הצלחה עם מכירות של יותר מ-100 אלף כלי רכב. בחודש מרץ האחרון הציגה זיקר דגם נוסף, SUV אורבני תחת השם ZEEKR X. בעוד ש-001 צפוי להתברג בקטגוריית הפרמיום עם עיצוב קופה-סטיישן ומפרט טכני שממקם אותו גבוה לצד יצרניות הרכב האירופיות.
מודל X הינו SUV אורבני הפונה לפלח רחב וצומח. דגמים אלה צפויים להיות משווקים בישראל ברבעון הרביעי של 2023. על עיצוב דגמי זיקר אמון מרכז העיצוב הגלובלי (Global Design Center) של קבוצת ג'ילי בשבדיה הפועל בשיתוף מרכז המחקר, הפיתוח הטכנולוגיה של הקבוצה (CEVT). לפי זיקר, מעורבותם העמוקה של שני מרכזי מתקדמים אלו בתכנון ועיצוב דגמי הרכב נועדה להבטיח שאלו "יעמדו ויעלו על הציפיות של הצרכנים האירופיים".
במסגרת ההיערכות להשקת המותג בישראל לקראת סוף השנה, בכוונת גיאו מוביליטי למנות שדרה ניהולית נפרדת שתהיה אמונה על הפעילות החדשה; לייחד למותג מרכזי חוויה; ולבנות מערך שירות בסטנדרט התואם את שוק הפרמיום שאליו מכוון המותג. בכוונתה של יבואנית ג'ילי בישראל לספק לרוכשים 'אקוסיסטם' שלם לאורך כל תקופת השימוש ברכב. החל משלב הרכישה שתתאפשר גם באמצעים מקוונים, דרך פתרונות טעינה ייחודיים ועדכוני תוכנה שיתעדכנו "באוויר" (OTA).
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא יעזור להם. טסלה עדיפה (ל"ת)
    אפי 07/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור