רכב

סכנה חמורה לנהגים בישראל: עשרות מכוניות נפגעו בכביש הזה

מזג האוויר הסוער בישראל בימים האחרונים נותן את אותותיו כאשר הסופות מביאות איתן שלל של נזקים לתשתיות השונות, בראשן לכבישים בישראל, כאשר בכביש המנהרות דווח על בורות מסוכנים שגרמו לפנצ'רים בעשרות מכוניות
מערכת ice | 
הכביש החדש שנפתח (צילום חברת נתיבי ישראל)
מזג האוויר הסוער בישראל בימים האחרונים נותן את אותותיו כאשר הסופות מביאות איתן שלל של נזקים לתשתיות השונות, בראשן לכבישים בישראל. היום (חמישי) דווח על ידי ארגון "ידידים בדרכים" על סכנה ממשית.
בהודעת האזהרה נכתב: "נהגים/ות שימו לב! בעקבות מזג אוויר ישנם מספר בורות מסוכנים על כביש המנהרות במיוחד אחרי המנהרה הארוכה עד צומת אל חאדר. לפי הבנתנו זה גרם כבר לעשרות פנצ'רים במכוניות. סעו בזהירות עם עיניים על הכביש".
בתוך כך, אתמול, בעקבות השפעות מזג האוויר, נפער בולען עצום בכביש ברחוב צבי פרופס בשכונת רמת אביב שבצפון תל אביב. המשטרה מסרה כי "הרחוב נחסם לתנועת כלי רכב, והנהגים מתבקשים להישמע להוראות השוטרים במקום ולנסוע בדרכים חלופיות".
מהמשטרה מסרו תיעודים של הבור שנפער בכביש בשכונת רמת אביב, ונראה כי הסכנה שנוצרה בעקבות כך היא חמורה במיוחד, שכן הבור מתפרס לכל רוחב הכביש ולא באזור נקודתי. 
התופעה של בולענים בכבישים כבר הפכה לצערנו הרב לעניין של שגרה בישראל בכלל ובתל אביב בפרט. בתקופה האחרונה אירעו מספר מקרים של בורות שנפערו ברחבי תל אביב, כאשר במקרים רבים הבולענים נפערו בעקבות עבודות בנייה באזורים הללו, כאשר חלק גדול מהם בעקבות עבודות הבנייה של הרכבת הקלה. לאחרונה נפער בולען אף באיילון, אחד הכבישים העמוסים ביותר בישראל, שהסכנה ממשית וציבור הנהגים נדרש להיות ערני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה