רכב

שוב בולען נפער בתל אביב: זה הכביש שנסגר לתנועה

בור עצום נפער הבוקר בכביש ברחוב צבי פרופס בצפון תל אביב, כאשר המשטרה מסרה כי "הרחוב נחסם לתנועת כלי רכב, והנהגים מתבקשים להישמע להוראות השוטרים במקום ולנסוע בדרכים חלופיות"
מערכת ice | 
הבולען בתל אביב (צילום דוברות משטרת ישראל)
המזג האוויר החורפי והסוער שפוקד את מדינת ישראל היום (רביעי) מביא איתו הרבה מאוד נזקים. אחד מהם התרחש בשכונת רמת אביב שבצפון תל אביב, שם נפער הבוקר בור עצום בכביש.
הבור נפער ברחוב צבי פרופס, והמשטרה מסרה כי "הרחוב נחסם לתנועת כלי רכב, והנהגים מתבקשים להישמע להוראות השוטרים במקום ולנסוע בדרכים חלופיות", כאשר עדיין הכביש לא נפתח לתנועת רכבים.
מהמשטרה מסרו תיעודים של הבור שנפער בכביש, ונראה כי הסכנה חמורה במיוחד, שכן הבור מתפרס  לכל רוחב הכביש ולא באזור נקודתי. לפי שעה לא ברור מה הגורם למפגע, והאם מדובר בעבודות באזור או תוצאה של מזג האוויר הסוער.
התופעה של בולענים בכבישים כבר הפכה לצערנו הרב לעניין של שגרה בישראל בכלל ובתל אביב בפרט. בתקופה האחרונה אירעו מספר מקרים של בורות שנפערו ברחבי תל אביב, כאשר במקרים רבים הבולענים נפערו בעקבות עבודות בנייה באזורים הללו, כאשר חלק גדול מהם בעקבות עבודות הבנייה של הרכבת הקלה. לאחרונה נפער בולען אף באיילון, אחד הכבישים העמוסים ביותר בישראל, שהסכנה ממשית וציבור הנהגים נדרש להיות ערני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה