רכב
כאוס במוניות בנתב"ג: נוסעים ממתינים שעות כדי להגיע הביתה
רק השבוע רשות שדות התעופה הודיעה כי היא נערכת לשיא של כ-2.1 מיליון נוסעים בחגי תשרי והגדילה את מערך העובדים בנתב"ג ובמעברי הגבול, אך לפתרון בעיית המוניות לא הוקצבו משאבים מתאימים
תמונה קשה בנמל התעופה בן גוריון, כאשר נוסעים שחוזרים מחו"ל נתקלים בתורי ענק למוניות שמגיעים לזמן המתנה של שעתיים ויותר. נוסעים טוענים כי זה נראה כאילו נחתו במדינה נידחת ולא בישראל.
רק השבוע רשות שדות התעופה הודיעה כי היא נערכת לשיא של כ-2.1 מיליון נוסעים בחגי תשרי והגדילה את מערך העובדים בנתב"ג ובמעברי הגבול, אך לפתרון בעיית המוניות לא הוקצבו משאבים מתאימים.
על פי הפרסום ב-YNET למרות השימוש באפליקציה ועמדות הזמנה דיגיטליות שהוצבו בשדה התעופה, הציפיות להתייעלות התנפצו על סלע המציאות כאשר ל-Gett אין מספיק נהגים זמינים בזמנים הקריטיים. המשבר, שחוזר על עצמו בכל תקופת עומס נוסעים, מעלה שאלות קשות על יכולת הרשויות לתכנן ולפתור בעיות תחבורה בסיסיות בשער הכניסה לישראל.
.
כל זאת קורה בעוד שנוסעים ממתינים בתורים אינסופיים בנמל התעופה בן גוריון והרחובות מתמלאים ב"דרייברים" בלתי חוקיים, ענף המוניות הישראלי עובר משבר קיומי חסר תקדים. ההתנגדות הקרובה להפחתת תעריפים נוספת - ירידה של 4.58% שתיכנס לתוקף ביום ראשון הקרוב - היא רק קצה הקרחון של בעיה מערכתית עמוקה יותר.
עוד ב-
על פי הפרסום בדה מרקר, מאחורי הקלעים, נהגי מוניות מתאספים לקרב אחרון נגד מה שהם רואים כ"חיסול מכוון" של מקצועם, כאשר חישובי הממשלה מבוססים על נתונים שלטענתם מנותקים לחלוטין מהמציאות - 18 ימי עבודה חודשיים במקום 26 האמיתיים, 7 נסיעות יומיות במקום 12 בפועל.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.אתם עדיין לא מבינים לא כלכלי בכלל לנהגי מוניותנהג מונית 09/2025/16הגב לתגובה זו0 0לא משתלם בכלל להיכנס לנתבג. ותוסיפו את הקמצנות של הנוסעים אז גם כשיש לי נסיעה מכל עיר שהיא לנתבג אני שנתיים כבר לא נוסעסגור
-
1.שרת התחבורה בתגובה:סתמאחד 09/2025/16הגב לתגובה זו0 0אני בחו"ל. תסתדרו לבד.סגור



