רכב

השוק הדו גלגלי מתאושש: מי היצרנית שהישראלים הכי מעדיפים?

הנתונים חושפים: למרות המלחמה, שוק הרכב הדו גלגלי מצליח לשמור על יציבות יחסית עם ירידה של 4% במכירות ביחס לתקופה המקבילה בשנה שעברה. נתוני מטרו מוטור חושפים - זה מותג הדו גלגלי המצליח בישראל
מערכת ice | 
רוכבי האופנועים (צילום פלאש 90/ משה שי)
שוק הדו-גלגלי בישראל שומר ב-2024 על יציבות בביקוש וזאת למרות המשך המצב המלחמתי. ב-7 החודשים הראשונים של השנה נמסרו בישראל 12,826 כלים דו-גלגליים (אופנועים וקטנועים) לעומת 13,409 כלים בתקופה המקבילה אשתקד. נתונים אלו מהווים ירידה 4.35% בלבד לעומת התקופה המקבילה ב-2023.
מטרו מוטור, מיבואניות הדו גלגלי הגדולות בישראל מסיימת את 7 החודשים הראשונים של 2024 עם מסירות של 5,578 כלים, המהווים 43% משוק הדו גלגלי, כאשר סאן יאנג הוא מותג הדו-גלגלי הנמכר בישראל, עם 2,773 כלים שנמסרו מתחילת השנה, המהווים 21% ממסירות הדו גלגלי בישראל בתקופה זו.
הונדה, ממוקמת במקום השני, עם מסירות של 2,627 כלים מתחילת השנה, עם נתח שוק של 20% ממסירות הדו-גלגלי בישראל. ימאהה, במקום השלישי, מוסרת בתקופה זו 2,255 כלים, המהווים כ-17% ממסירות הדו-גלגלי בתקופה זו. הכלי הנמכר ביותר מתחילת השנה הוא הימאהה XMAX 300, עם 498 כלים שנמכרו עד כה מתחילת השנה.

 הימאהה XMAX 300, צילום: יח"צ
יותם אבירם, סמנכ"ל מכירות מטרו מוטור, מסר: "למרות המצב המלחמתי, בעיות מלאי ומצב מורכב מבחינת שילוח מכולות לישראל הירידה בביקוש לדו-גלגלי היא מינורית. הסיבה לזה היא שדו-גלגלי ממשיך להיות פתרון אפקטיבי ותחרותי לגודש התנועה ההולך וגדל בישראל ולכן השוק ממשיך לשמור על יציבות גם בתנאים אלו".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה