רכב

מהפכת הרכבים החשמליים בישראל: זו החברה החדשה שתשבור את השוק

בשורה לצרכני הרכבים החשמליים בישראל: חברת מטרו מוטור קיבלה את הזיכיון לדגמי המכוניות של דונגפנג, שיושקו למעשה כבר בשנה הקרובה בישראל עם מחירים נמוכים במיוחד
מערכת ice | 
פריסת עמדות טעינה ברחבי ישראל (צילום freepik, unsplash)
אחרי שיצרניות הרכבים החשמליים הסיניות נכנסו לאחרונה כרוח סערה לשוק הרכבים העולמי עם מחירים זולים ובשורה של ממש לשוק, חברת רכבים חשמליים נוספת נוחתת בקרוב בישראל.
חברת מטרו מוטור קיבלה את הזיכיון לדגמי המכוניות של דונגפנג, שיושקו למעשה כבר בשנה הקרובה בישראל עם מחירים נמוכים במיוחד. כך פורסם ב"וואלה". על פי הדיווח, החברה תפתח בקרוב אולמות תצוגה חדשים בישראל בראשון לציון, חיפה ואשדוד.
דונגפנג, שנוסדה בשנת 1969, היא יצרנית המכוניות השלישית בגודלה בסין, עם מחזור הכנסות שנתי של כ-30 מיליארד דולר והיא מעסיקה למעלה מ-130 אלף עובדים. הבשורה של דונגפנג ומטרו מוטורס מגיעה על רקע הכניסה של ג'ילי, BYD וגרייט וול הסיניות לישראל.
כזכור, משרד הרישוי בישראל פרסם אתמול (ראשון) כי גם בחודש פברואר 2024 חלה ירידה במסירות רכב חדש בישראל, אך נראה כי בקצב שמצביע על התאוששות לראשונה מה-7 באוקטובר. בסך הכל עלו לכבישים 24,512 מכוניות חדשות שנמסרו לבעליהם החדשים, אם בייבוא סדיר או מקביל, מספר שמהווה ירידה של 21% מפברואר 2023
בתוך כך, טירוף המכוניות החשמליות לעומת זאת ממש לא מראה סימני עצירה ובחודש החולף עלו לכבישי ישראל, למעלה מ-6,000 מכוניות, כרבע מכל המכוניות החדשות. כעת נותר לראות אם השינוי במיסוי וביטול ההטבות יפגע בשוק החשמליות הגדל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה