פרויקטים

תקשורת הספורט בישראל 2023: "הקשרים, החברויות, הפוזיציות – בתחום שלנו הכל על השולחן"

הפרק השישי בפודקאסט של אתר ice – והפעם על המפגש בין יח"צ, שיווק ופרסום לתקשורת הספורט. כיצד ממתגים מועדון כדורגל? האם החברויות בין עיתונאים לשחקנים ומאמנים משפיעה על אופן הסיקור? איך מקימים קבוצת אוהדים? ומה הסיכוי שנתמכר לשידורי הליגה הסעודית? יהונתן כהן, עידו מינקובסקי ודרור רפאל עם התשובות

בשיתוף ice פרויקטים | 
יהונתן כהן (מימין), דרור רפאל, עידו מינקובסקי (צילום באדיבות המצולם, נוי עינב, שלומי יוסף)
יח"צ גורר יח"צ הוא פודקאסט מבית אתר ice, בשיתוף משרד מינקובסקי תקשורת – העוסק בעולמות היח"צ והשיווק, הפרסום ומיתוג, התקשורת והמדיה. בכל פרק מארחים דרור רפאל ואיש יחסי הציבור עידו מינקובסקי, דמויות הנמצאות בלב התעשייה הישראלית, לשיחה נטולת פילטרים על סוגיות, מגמות ותהליכים שעל סדר היום התקשורתי.
 

באירופה כבר יצאה עונת הכדורגל לדרך, ובסוף השבוע הקרוב תצטרף למעגל המשחקים גם ליגת העל  בישראל – טיימינג אידיאלי לשים את הפוקוס על המפגש שבין יח"צ, פרסום ומיתוג לבין תקשורת הספורט המקומית. במסגרת הפרק השישי הגיע לאולפן יהונתן כהן, איש ערוץ הספורט, עיתונאי, שדר, מגיש, מרצה לתקשורת ספורט – ולא פחות חשוב, ממייסדי מועדון הכדורגל של הפועל קטמון, המוכר היום יותר בשם הפועל ירושלים.
האבולוציה של תקשורת הספורט כחול-לבן, שנעה בין נקודות קיצון של מקצוענות וחובבנות; מערכות היחסים בין עיתונאים-לשחקנים-מאמנים-בעלים והשפעתן על אופן הסיקור; תפקיד השדר בעידן של קדמה טכנולוגית ורשתות חברתיות; מיתוג קבוצות כדורגל; ואיך לא, גם המפץ הכלכלי-ספורטיבי של הקיץ, שמושך את הסטארים הנוצצים בעולם לליגת כדורגל אפרורית במזרח התיכון – אלו רק מהנושאים שעלו לדיון.
אז איך מחברים יחד את אבי נמני, שלמה שרף וענאן חלאילי, יורם ארבל ואושרת עיני, אילנה דיין וזהבה גלאון, כריסטיאנו רונאלדו, ליאו מסי וניימאר? והאם כולנו עומדים בפני התמכרות לשידורי ליגת הכדורגל הסעודית? כל התשובות בפודקאסט שלפניכם. האזינו לפרק המלא.


לפרקים נוספים של  הפודקאסט יח"צ גורר יח"צ לחצו כאן
(בשיתוף ice פרויקטים)