פרויקטים

שכונה מושלמת למשפחות ובנגיעה מהים: דירות אחרונות בפרויקט אאורה ג' החדשה בתל אביב

על המגרש האחרון בשכונת ג' החדשה, מקימה אאורה פרויקט בוטיק יוקרתי. הבעלים והמנכ"ל, יעקב אטרקצ'י: "הזדמנות למגורים במיקום הכי טוב בתל אביב – ובמחירים אטרקטיביים"

בשיתוף אאורה | 
פרויקט אאורה ג' החדשה בתל אביב הדמיה Evolve Media
מאז הקמתה בראשית שנות האלפיים, ממתגת עצמה שכונת ג' החדשה כאחת השכונות העולות והנחשקות בתל אביב. בזכות שילוב בין שכונה חדשה ומודרנית, לבין לוקיישן אידיאלי – מרחק דקות ספורות מחוף הים וממוקדי בילוי, קניות, תרבות ופנאי – מהווה ג' החדשה מוקד משיכה הן לתושבי תל אביב עצמה, והן לקהלים מחוץ לעיר.
השכונה עצמה נעימה ומטופחת, ומאופיינת בגינות ירוקות עם פינות ישיבה ומתקני כושר, שבילי הליכה ואופניים הפרוסים לאורכה ולרוחבה. בשכונה גנים ובית ספר, מרכז קהילתי עם מגוון חוגים ופעילויות העשרה לילדים ולהורים, ומרכז מסחרי. ברדיוס הקרוב, שוכנים בין היתר גם קניון רמת אביב, פארק הירקון, מוזיאון ארץ ישראל ומכללת סמינר הקיבוצים.
"שכונת ג' החדשה, הממוקמת בצפון-מערב העיר בצמידות לאזורי חן, ממשיכה למעשה את שכונות רמת אביב הוותיקה, ועל הרקע הזה גם נהנית ממוניטין גבוה, וגם מציעה יתרונות נוספים – ובהן קרבה לחוף הים והטיילת", מנתח שמאי המקרקעין ארז כהן, הבעלים של חברת ז.כ מחקר וסקרים, ומי שעמד בראש לשכת שמאי המקרקעין בישראל. "מהשכונה יש נגישות תחבורתית לבעלי הרכב הפרטי – בזכות קרבה לדרך נמיר ומחלף קק"ל על נתיבי איילון, הצירים ליציאות מתל אביב – כמו גם לנוסעים בתחבורה הציבורית, עם שלל קווי אוטובוס עירוניים ובין-עירוניים, וכן הקו הירוק של הרכבת הקלה שעתיד לפעול בגוש דן בשנים הבאות. לכל זה צריך להוסיף כמובן את האוכלוסייה האיכותית שהשתקעה בשכונה, יחד עם בנייה חדשה ותשתיות חדשות".
 
הזדמנות בלתי-חוזרת להיות חלק מהשכונה המתפתחת, מספק אאורה ג' החדשה – פרויקט יוקרה הנבנה ברחוב אליהו ברלין 3, על המגרש האחרון בהחלט בשכונה. במסגרת הפרויקט, מוקם בניין בוטיק הכולל 12 קומות ו-41 דירות בסך הכל, בהובלת אאורה מחדשים את ישראל – מחברות הנדל"ן הגדולות והבולטות בישראל.
"ידענו מבעוד מועד לזהות את הפוטנציאל שטמון בשכונת ג' החדשה, ומדובר במיקום הכי טוב בתל אביב", מדגיש יעקב אטרקצ'י, הבעלים והמנכ"ל של חברת אאורה מחדשים את ישראל, בשיחה עם אתר ice. "ג' החדשה ממקסמת למעשה את כל היתרונות: גם מגורים בשכונה שקטה ופסטורלית, וגם מרחק נגיעה מהלב האורבני של תל אביב, על שלל האטרקציות. ג' החדשה זו שכונה שמגיעים אליה לטווח הארוך, שכונה לגדל בה את הילדים. אנחנו בונים כאן את הבניין האחרון, ומציעים רף מגורים עשיר ובלתי מתפשר, בהתאם לאג'נדה של אאורה".

יעקב אטרקצ'י, הבעלים והמנכ"ל של אאורה (צילום ראובן קפוצ'ינסקי)
הפרויקט החדש בשכונה
כחלק מפרויקט אאורה ג' החדשה, קיימת הקפדה על תמהיל מגוון, הכולל דירות 5-3 חדרים בגדלים משתנים, דירות גן ופנטהאוזים. "זה הפרויקט הכי חדש והכי עדכני בשכונה", מרחיבה אדריכלית אורית מילבאואר, הבעלים של משרד מילבאואר אדריכלים, ומי שאמונה על הפן התכנוני. "יצרנו פה בניין יפה וייחודי – עם דירות מאוד מרווחות, מרפסות רחבות ונוף פתוח – ובדגש על חללים גדולים, שמייצרים מרחב תמרון וגמישות לבעלי הדירות. הרציונל הזה ממשיך גם ללובי מפואר ולמועדון דיירים רב תכליתי, שמאפשר שימוש מגוון בהתאם לצרכים ולרצונות של ציבור הדיירים. השאיפה היא לגבש כאן קהילה מעורבת, לייצר אינטראקציה בין הדיירים, שלא יבלו רק בין 4 הקירות של דירותיהם".
"הפרויקט פונה במוצהר לכל סוגי המשפחות", מבהיר אטארצ'י. "היעד הוא לספק לכל משפחה דירה המתאימה לרצונות ולצרכים. מעבר לזה, פרויקט אאורה ג' החדשה, מתכתב גם עם המציאות המשתנה בתל אביב – בזמן שבעיר תקני החניה הולכים ומצטמצמים, אנחנו מציעים לכל משפחה לא פחות מ-2 חניות תת קרקעיות, עניין בעל משמעות גדולה".

אאורה ג' החדשה. "פרויקט הממקסם את כל היתרונות" (הדמיה Evolve Media)
עוד לפני שיצא באופן רשמי לשיווק, כבר יצר סביבו הפרויקט עניין גדול, כשכעת נותרו בו רק דירות אחרונות. ומה באשר למחירים? מחיר דירת 4 חדרים בשטח של 110 מ"ר, בתוספת מרפסת בשטח של 14 מ"ר, הוא החל מסכום של 6.835 מיליון שקלים; מחיר דירת 5 חדרים בשטח של 128 מ"ר, בתוספת מרפסת בשטח של 21 מ"ר, הוא החל מסכום של 7.655 מיליון שקלים. בהקשר הזה חשוב גם להוסיף: עד תאריך ה-5.5.2024, לחברי מועדון בהצדעה ולמשרתי המילואים מוצעת הנחה של עד 350 אלף שקלים לרכישת דירה בפרויקט, תנאי מימון של 20-80 וחשוב לא פחות: פטור מהצמדה למדד תשומות הבנייה.
היתר הבנייה לפרויקט כבר התקבל, כשעל אף המצב הרגיש בו נמצא ענף הנדל"ן בישראל – בזכות החוסן, המיומנות והניסיון שצברה החברה, ממשיכה אאורה מחדשים את ישראל ישראל לקדם את הפעילות בהילוך גבוה, ולאחרונה יצאו לדרך העבודות בשטח. הפרויקט בג' החדשה, אגב, הוא רק אחד משורה של פרויקטים אאורה בתל אביב, בבנייה על קרקע חדשה ובהתחדשות עירונית.

הזדמנות אחרונה
ג' החדשה היא דוגמה לשכונה המבטאת את השאיפה של רבים מהישראלים (ולא רק ישראלים) לנדל"ן בסמיכות לחוף הים, כשכאן חשוב כמובן להביא בחשבון כי במדינת ישראל קרקע ליד קו המים היא בבחינת משאב נכחד. "קרבה לחוף הים, או לתוואי של רכבת קלה, משפיעה באופן חיובי גם על ערך הנכסים", מנתח שמאי המקרקעין כהן. "סביבה שממזגת בין שניהם, מייצרת לוקיישן אופטימלי".
"בסופו של דבר, זו הזדמנות אחרונה להיות חלק משכונה ומפרויקט מגורים שמציעים איכות חיים מיטבית – ובמחירים אטקרטיביים", מסכם אטרקצ'י. "אנחנו מאוד מאמינים בשכונת ג' החדשה ובתל אביב, ומביאים את הסטנדרט של אאורה גם לעיר המבוקשת בישראל".
 
 (בשיתוף אאורה)