שיווק ופרסום

פירמת גורניצקי חושפת: אלו 15 השותפים והשותפות החדשים

פירמת עורכי הדין גורניצקי, הודיעה על מינוי של 15 שותפים ושותפות חדשים. עו"ד כפיר ידגר ועו"ד ליאור פורת, השותפים המנהלים של הפירמה: "שמחים על הצטרפותם של השותפות והשותפים החדשים"
מערכת ice | 
השותפים והשותפות החדשים (צילום יונתן בלום)
היום (רביעי), הודיעה פירמת עורכי הדין גורניצקי (GNY), על מינוי 15 שותפים ושותפות חדשים, אשר חלקם משתייכים למחלקות ליטיגציה, פירוקים וכינוסים, דיני עבודה, מסחרי, נדל"ן, מיסים, אנרגיה ותשתיות, תאגידים והייטק.
בין השותפים והשותפות שפירמת עורכי הדין פרסמה, מופיעה לירון קרס העוסקת בתחום הליטיגציה המסחרית, צווארון לבן ובטיחות בעבודה, ומובילה את פרקטיקת ה-ESG של הפירמה,  נועה בודנר אבן ספיר המתמחה בליטיגציית חדלון פרעון, ייצוג בעלי תפקיד ונושים בהליכי חדלות פרעון וליטיגציה תאגידית ונוספים. עוד חשפה גורניצקי, כי לאחר המינוי,  הפירמה כוללת כ-270 עורכי דין מהם 115 שותפים.
 

עו"ד כפיר ידגר ועו"ד ליאור פורת, השותפים המנהלים של גורניצקי, בירכו על שיתוף הפעולה: "אנחנו שמחים על הצטרפותם של השותפות והשותפים החדשים, ומברכים אותם בברכת הצלחה. גם בעת הזו, פירמת גורניצקי מתווה אופק מקצועי איתן לחברי הצוות המשפטי. ערכים, מקצועיות, חריצות, חברות ואיכות ללא פשרות- הם שהובילו את השותפים החדשים למינויים המבורך".
כידוע, משרד עורכי הדין "גורניצקי", הוקם בשנת 1938, ומדורג באופן רציף בראש הדירוגים המקצועיים המקומיים והבינלאומיים ומוביל את העסקאות והתיקים הגדולים והמורכבים ביותר במשק הישראלי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה