שיווק ופרסום

קמטק חושפת: זו החברה המובילה שהזמינה עשרות מערכות בדיקה

"קמטק" מדווחת על קבלת הזמנה של 25 מערכות בדיקה ומדידה לחברה המובילה OSAT. רפי עמית, מנכ"ל קמטק: "ההזמנה ממחישה את מחויבותה של קמטק לספק פתרונות מובילי שוק לבדיקה ומדידה, אשר נותנים מענה לדרישות המשתנות בשוק המוליכים למחצה המתפתח"

מערכת ice | 
קמטק (צילום קמטק)

חברת "קמטק", יצרנית המובילה של ציוד, בדיקה ומדידה וספקית של פתרונות תוכנה לשווקים מובילים בתעשיית השבבים, הודיעה היום (שלישי) על הישג משמעותי בשל קבלת הזמנה של 25 מערכות מחברה מובילה אשר עוסקת בהענקת שירותי הרכבה ובדיקת שבבים במיקור חוץ אשר נקראת  OSAT".

על פי חברת "קמטק", 25 המערכות אשר הוזמנו, יסופקו במהלך שנת 2024 לחברה המובילה. רפי עמית, מנכ"ל חברת "קמטק", סיפר על ההזמנה המדוברת מהחברה המובילה: "הזמנה זו הינה הזמנה חוזרת מ-OSAT מוביל המתמחה במארזים מתקדמים ובייחוד ב- Heterogeneous Integration (HI)".
 



מנכ"ל חברת "קמטק" הוסיף כי "ההזמנה ממחישה את מחויבותה של קמטק לספק פתרונות מובילי שוק לבדיקה ומדידה, אשר נותנים מענה לדרישות המשתנות בשוק המוליכים למחצה המתפתח. זרם ההזמנות החזק שלנו הינו עדות למיצובה של קמטק כמובילת שוק, וקבלת הזמנות משמעותיות כמו זו, מחזקת את הביטחון שלנו בכך ש-2024 תהיה שנת שיא עבור קמטק".

כאמור, חברת "קמטק" היא יצרנית מובילה של ציוד בדיקה ומדידה. בין תחומי אחריותה המרכזיים, החברה מספקת פתרונות ייעודיים ונתונים קריטיים לשיפור התפוקה, המאפשרים ללקוחות לשפר ולהוזיל את תהליכי הייצור שלהם.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה