שיווק ופרסום

להיט המלחמה עושה אקזיט: זה הזמר שמרוויח בענק

אחרי שכבש את הרשתות החברתיות והמצעדים ובמיוחד הפך לטרנד הכי גדול בחודשיים האחרונים, בנק הפועלים שילם ליגל אושרי וכותב השיר שהפך להמנון, אופיר כהן סכום עתק של 300 אלף שקלים עבור שימוש בלהיט ״לצאת מדיכאון״ בפרסומת החדשה שלהם
מערכת ice | 
פסטיבל (צילום shutterstock)
על פי פרסום ראשון היום (שישי) של ערב טוב עם גיא פינס, הזמר הצעיר יגל אושרי נכנס למגרש של הגדולים ועשה אקזיט על השיר שהפך להיות הלהיט הכי גדול של סרטוני החזרה של חיילים הביתה במלחמת 'חרבות ברזל'.
פינס פרסם כי אחרי שכבש את הרשתות החברתיות והמצעדים ובמיוחד הפך לטרנד הכי גדול בחודשיים האחרונים, בנק הפועלים שילם ליגל אושרי וכותב השיר שהפך להמנון, אופיר כהן סכום עתק של 300 אלף שקלים עבור שימוש בלהיט ״לצאת מדיכאון״ בפרסומת החדשה שלהם.

השיר של יגל היה כל כך פופולרי, שב-19.11, על פי דירוג היוטיוב השבועי של ice, אייל גולן אמנם המשיך להוביל בפסגה גם השבוע והשיר ברוח התקופה 'עם ישראל חי', ניצב בראש רשימת השירים המושמעים ביותר, אבל הזמר הצעיר היה קרוב מאוד.
שירו של גולן זכה באותו השבוע ל-1.464 מיליון צפיות (לעומת 1.4 מיליון בשבוע שעבר) וממשיך ליהנות מהתואר השיר המושמע ביותר. המקום השני גם נותר זהה לשבועיים האחרונים, כאשר יגל אושרי המשיך להיצמד לגולן עם 1.143 מיליון צפיות לשיר 'לצאת מהדיכאון'
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה