שיווק ופרסום

ג'יימס בונד עושה הסבה: קמפיין האופנה היוקרתי לצד בנו

כוכב סרטי "ג'יימס בונד" מככב בקמפיין אופנה חדש לצד בנו בן ה-22. תמונות הקמפיין מציגות סיפור המוקיר את הקשר הרב-דורי על ידי הנצחת הקשר העמוק בין אב לבן, מסע המורכב מרגשות, שיתוף וחיבור
מערכת ice | 
פירס ופריס ברוסנן (צילום באדיבות פקטורי 54)
בית האופנה Paul & Shark משיק בימים אלו את קולקציית הסתיו-חורף לעונת 2023-24, ובה הוא בוחר להחזיר לתודעה את כל הדגמים הקלאסיים והאייקונים שלו. את הקמפיין שצולם בטוסקנה, איטליה,  מובילים כוכב סרטי "ג'יימס בונד", פירס ברוסנן, ובנו פריס.
תמונות הקמפיין הראשונות כבר הגיעו ואלו מציגות סיפור המוקיר את הקשר הרב-דורי על ידי הנצחת הקשר העמוק בין אב לבן, מסע המורכב מרגשות, שיתוף וחיבור.
כאמור, ברוסנן האב, הוא שחקן ומפיק אירי-אמריקני, כיום בן 70, שגילם את דמותו האייקונית של ג'יימס בונד בשנים 1995 ל-2002. הוא ידוע ברחבי העולם לא רק בזכות היותו שחקן מוכשר, אלא גם בשל המחויבות הפילנתרופית שלו כשגריר UNICEF אירלנד וכחבר מועצת המנהלים של Sea Shepherd Conservation Society, ארגון שמשימתו היא להגן על הסביבה הימית - מטרה שבית האופנה Paul & Shark מקדם בשנים האחרונות. לצדו מככב בנו פריס בן ה-22, שצעד על המסלולים בשבוע האופנה של מילאנו.  
בצילומים, שאותם סיגננה אנה דלו רוסו, מציגים השניים דגמי מפתח מתוך הקולקציה החדשה - כמו סריג צמות בגוון שמנת או סוודר בצבע תכלת שנלבשו מעל חולצה כחולה מכופתרת בשילוב מכנסי קורדרוי בהירים; סריג גולף לבן ומעליו מעיל קווילט בכחול נייבי; או סריג פסים שנלבש מעל חולצה משובצת בשילוב מכנסי קארגו חומים.
בית האופנה הוותיק נוסד בשנת 1975 באיטליה כמותג המתמחה בבגדי ספורט יוקרתיים בהשראת הים, עולם השיט ורוח ההרפתקאות. מאז ומעולם התמקד בסגנון היוקרה השקטה, עם פריטים איכותיים המיוצרים כולם בבלעדיות באיטליה בעיצוב ובצבעים קלאסיים שנשארים רלוונטיים לאורך שנים רבות.

פירס ופריס ברוסנן. באדיבות המותג
בארץ המותג מפעיל חנות דגל בקניון רמת אביב ובו לאונג' אירוח בהשראת עולם היאכטות, וכן נמכר בחנויות פקטורי 54 עם קולקציות קפסולות מיוחדות שמגיעות בכל עונה. טווח המחירים של הקולקציה: 799-1,649 שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה