שיווק ופרסום
קניון רמת אביב במהלך מרגש: זה מה שיקרה בחודש הקרוב
לרגל חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד, קניון עופר רמת אביב נרתם להעלאת המודעות הציבורית לגילוי מוקדם של סרטן השד ולזכויות נשים בסיכון, במסגרת זו יוקם מייצג "למה את מחכה?", כדי להעלות מודעות לקיום בדיקות קבועות לסרטן השד
לרגל חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד, המתקיים מדי שנה בחודש אוקטובר, קניון עופר רמת אביב, מקבוצת קניוני עופר, נרתם להעלאת המודעות הציבורית לגילוי מוקדם של סרטן השד ולזכויות נשים בסיכון, במסגרת זו יוקם מייצג "למה את מחכה?", במטרה לעורר מודעות ומוטיבציה ולקדם את האחריות האישית של נשים על גופן ועל בריאותן ובכלל, לקיום בדיקות קבועות לסרטן השד.
המייצג פתוח לקהל הרחב, בין התאריכים: 11.10.2023 עד ה-22.10.20 והוא יוצב ברחבת הקומה הראשונה (ליד חנות מייקל קורס). במרכז המייצג יוצב שעון ענק ומעוצב בצבעי חודש המודעות לסרטן השד, עם סלוגן "קבעי תור מהר לפני שהקפה מתקרר"! כתזכורת לדחיפות הבדיקה לגילוי מוקדם של סרט השד. לצד השעון יוצגו בובות חלון ראווה לבושות ורוד ממגוון חנויות הקניון, שהתגייסו לטובת הפעילות ויקדמו את הנושא גם בחנויות.
לדברי דוד בן משה מנכל עופר רמת אביב: "הפעילות נועדה להעלות מודעות בקרב הנשים לגילוי מוקדם לסרטן השד, כל אחת מ 8 נשים עלולה לחלות בסרטן השד במהלך חייה, לכן חשוב לנו לתת במה לנושא ולעורר מודעות בקרב הנשים ללכת ולהיבדק".
חודש המודעות לגילוי מוקדם לסרטן השד בקניון עופר רמת אביב (צילום יח"צ)
עוד ב-
עמותת "אחת מתשע" מסייעת לנשים חולות סרטן השד וקרוביהן. העמותה מעניקה תמיכה באמצעות מתנדבות, שהחלימו מסרטן השד, לצד תמיכה רגשית על ידי אנשי מקצוע, ומסייעת במידע ובמיצוי זכויות. כמו כן, העמותה מקיימת פעילויות הסברה, מקדמת שינוי חקיקה ומהלכים תקשורתיים להעלאת המודעות לגילוי מוקדם של המחלה. את המיצג עיצבה והפיקה טל לביא מחברת ההפקות Lavita.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.שימו לבאני 10/2023/02הגב לתגובה זו0 0הרעיון והיוזמה להגברת התודעה לסרטן השד מבורכים . אבל למה התמונה עושה פרסומת לזארה ? (שימו לב שמכל החנויות במול רק לוגו של זארה מתנוסס בגאון.?????סגור