שיווק ופרסום

מה עשתה יובל מעתוק פחות מיממה לאחר שהוכתרה למנצחת האח הגדול?

הזוכה הגדולה של האח הגדול יובל מעתוק הגיעה יום לאחר הניצחון לסיבוב שופינג בחנות GUESS בקניון עופר בפתח תקווה וחידשה את המלתחה לקיץ
מערכת ice |  3
יובל מעתוק (צילום אור גפן)

פחות מיממה לאחר שהוכרזה כמנצחת הגדולה של עונת 2023 באח הגדול, הגיע הבוקר יובל מעתוק לחנות GUESS בקניון עופר פתח תקווה וחידשה את המלתחה לקיץ. כזכור אמש הוכרזה מעתוק כמנצחת הגדולה של העונה באח הגדול וזכתה במיליון שקל, זאת לאחר שניצחה את הדיירת סתיו קצין שנחשבה כפייבוריטית לזכייה אבל הגיעה למקום השני בלבד.

לאחר שיצאה מהבית כבר הודיעה מעתוק כי היא מתכוונת לתרום חלק מהכסף למעון של אחיה התאום קובי. בנוסף דיברה מעתוק על הקשר הקרוב עם אחיה שמאובחן על הרצף האוטיסטי.

מעתוק נחשבת לאחת הדיירות האהובות שהיו אי פעם בעונות של האח הגדול, כאשר לא הועמדה להדחה אפילו פעם אחת במהלך העונה, למעט הדחות בהן עמדו כל דיירי הבית. בנוסף הדיירים אף בחרו בה לקבל את הכרטיס הראשון לגמר. בנוסף לכך במהלך העונה אף זכתה מעתוק בסכום של 30,000 שקלים בתוך משימה שהייתה בבית. יובל מעתוק הייתה הדיירת השנייה שנכנסה לבית האח הגדול, אמנם מתגוררת כיום בתל אביב אך במקור ממגדל העמק ואוהד מושבעת של מכבי חיפה.

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אח הגדול
    יוסי 09/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יובל מעתוק מדהימה
    סגור
  • 2.
    אך הגדול
    יוסי 09/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יובל מעתוק מקסימה ונהדרת
    סגור
  • 1.
    סתיו המדהימה
    נשים הן מקסימות 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סבלה כל כך הרבה, ועברה כל כך הרבה בבית, היא הייתה צריכה לזכות. ההפקה שינתה את שיטת ההצבעות, וגרמה ליובל לזכות. שיטת ההצבעות החדשה גרמה ליובל לזכות. סתיו הפסידה בגלל רמאות. ההפקה מנעה את הזכייה של סתיו במרמה.
    סגור