שיווק ופרסום

שגרירות גרמניה חגגה 75 לישראל עם עוגה ממוצרי פודטק

השף קונדיטורית אסטלה בלפר אפתה את עוגת יום ההולדת במוטיב "כוורת דבש" המביא לידי ביטוי את מגוון הטעמים והשילובים המייצגים את ישראל. מגבינה ללא פרה, ביצה ללא תרנגולת, צבעי מאכל טבעיים ומקלות וניל שגדלו בחממות ישראליות. חגיגות יום ההולדת נערכו אמש בקפה אסיף במעמד שגריר גרמניה
מערכת ice | 
חגיגת יום הולדת 75 לישראל (צילום אחיקם בן יוסף)

לכבוד שנת ה-75 למדינת ישראל, שגרירות גרמניה בתל אביב, בשיתוף עם חממת הפודטק של קבוצת שטראוס, סטארט אפ ניישן סנטרל ואסיף. המרכז לתרבות אוכל בישראל, אפו עוגת יום הולדת העשויה ממוצרי פודטק חדשניים של חברות סטארטאפ ישראליות, לצד חומרי גלם מחקלאות מקומית ומסורתית. הפרויקט חוגג בין היתר את הידידות בין גרמניה וישראל, ואת התשוקה המשותפת לאוכל, תרבות, קיימות וטכנולוגיה.

אתמול, ערכה שגרירות גרמניה בישראל את אירוע השקת העוגה, בקפה אסיף, במעמד שגריר גרמניה, שטפן זייברט, השותפים למיזם מ-The Kitchen סטארטאפ ניישן ואסיף, המרכז לתרבות אוכל בישראל, אורחים מכובדים ומנהלי חברות הפודטק אשר תרמו להכנת העוגה. השף-קונדיטורית שנבחרה ליצור ולפתח את העוגה היא אסטלה בלפר, בעלת כתת אומן לקונדיטוריה מנחת טלוויזיה. הקונספט אותו פיתחה אסטלה הוא עוגת "ארץ זבת חלב ודבש" לקראת ראש השנה הקרב ובא.

כל שכבה בעוגה מכילה חומרי גלם חדשניים שפותחו ע"י חברות פודטק  ישראליות, שעדיין לא ניתן לרכוש בחנויות: גבינה מחלב ללא פרה שפותח ע"י חברת imagindairy, תחליף ביצה טבעוני שפותח ע"י חברת זירו אג. וניל ישראלי של חברת ונילה וידה המופק בחממות ישראליות בטכנולוגיה ייחודית, סוכר של חברת אינקרדו המפחית ב-30-50% את הצורך בשימוש בסוכר וצבעי מאכל טבעיים הנוצרים בתהליך פרמנטציה חדשני. העוגה מכילה בנוסף אננס ישראלי מקומי ודבש ישראל של "כליל הדבש".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה