שיווק ופרסום

"לכולנו החופש לבחור": טיב טעם משיקה קמפיין חג במיליון שקל

לכבוד ראש השנה רשת טיב טעם משיקה קמפיין חדש, תחת הסלוגן: "השנה, חשוב שנזכור שלמרות המחלוקות, לכולנו יש את החופש לבחור!". בקמפיין הושקעו כמיליון שקלים
מערכת ice | 
טיב טעם (צילום יוסי אלוני פלאש 90)
עם ראש השנה מעבר לפינה, רשת טיב טעם תעלה השבוע קמפיין קולינרי תחת הסלוגן: "השנה, חשוב שנזכור שלמרות המחלוקות, לכולנו יש את החופש לבחור!". במסגרת הקמפיין הרשת תציע מגוון מבצעים והטבות משתלמות לשולחן החג. הקמפיין נאמד בעלות של כמיליון שקל .
הקמפיין יעלה בערוץ הטלוויזיה 12, ברשתות חברתיות ובדיגיטל לצד פרסום בעיתונים ובמגזינים נבחרים. הקמפיין ייערך ע"י משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. כמו כן, יעלה קמפיין מקביל הממוקד בקהל דוברי הרוסית.
נזכיר כי לאחרונה השיקה טיב טעם מועדון לקוחות חדש בשם: טיב-קלאב, המבוסס על תוכנית צבירה ופריקה של מטבעות דיגיטליים בשם טיב-קוינס - כל קנייה בחנות טיב טעם או באתר תזכה את הלקוח בצבירת מטבעות בשווי של 3% מערך הקנייה, למימוש בקנייה הבאה או באחת המסעדות המעולות ברחבי הארץ. במסגרת ההשקה וברוח החג, הרשת תעלה פרסום בדיגיטל ובמודעות עם הסלוגן -  "תחל שנה וצבירותיה".
אביבית לוי-נעים, מנהלת השיווק והמכירות בטיב טעם, מסרה: "ארוחות חג הן אירוע המקבץ סביבו א.נשים עם דעות שונות, ובתקופה בה השיח הפולטי מפלג, מתסיס ולעיתים גם מעציב חשוב שנדע גם לצחוק, לפייס, להקשיב ולכבד זה את זה - כי לכולנו יש החופש לבחור!".
 
אביבית לוי-נעים. צילום: אסף לב
עוד היא הוסיפה: "זאת הזדמנות מצוינת לברך בשנה טובה ולהזמין את עם ישראל לחגוג יחד עם המשפחה את חג ראש השנה ויתר חגי תשרי ברוח החופש ,הליברליות וללא הבדל דת, גזע, מין או מגדר". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה