שיווק ופרסום

קניון רמת אביב מתחדש: זו חנות הפופ-אפ המיוחדת שנפתחה

סודהסטרים משיקה לרגל הקיץ ולקראת לחגים לראשונה, מתחם פופ אפ בקניון רמת אביב. המתחם יפעל בין התאריכים ה-6 עד ה-19 באוגוסט
מערכת ice | 
קניון עופר רמת אביב (צילום איל קרן)
סודהסטרים משיקה לרגל הקיץ ולקראת לחגים לראשונה, מתחם פופ אפ בקניון רמת אביב. המתחם, שממוקם בקומה הראשונה של הקניון, מעוצב ברוח המיתוג החדש של סודהסטרים ויציע למכירה את מגוון האפשרויות ליהנות מסודה טרייה ומרעננת עד הבית במגוון הצעות אטרקטיביות על מכשירי ההגזה הביתיים מהדור החדש של סודהסטרים.
המתחם יפעל בין התאריכים ה-6 עד ה-19 באוגוסט. בסופ"ש שבין ה-10-11 תתקיים במתחם פעילות מיוחדת עם מיקסולוגים מקצועיים שיציעו טעימות  של קוקטיילים אלכוהולים מרעננים על בסיס סודהסטרים וטיפים איך להוסיף מיקסולוגיה לחוויית השתיה הביתית.  
במתחם הפופ אפ יימכרו מכשירי סודהסטרים במהדורות מיוחדות דוגמת מכשיר סודהסטרים ART™ MARBLE החדש, במהדורת פרימיום בצבע שיש מעושן, שישדרג כל מטבח ללא צורך בחיבור לחשמל, אשר יימכר במחיר השקה של 329 ₪  במקום 379 ₪. עוד ניתן יהיה להשיג במתחם את מהדורת הבקבוקים #ברוך שעשני אישה, אשר הרווחים ממכירתה ייתרמו למען עמותת שדולת הנשים בישראל, כחלק מהמאבק למען שיוויון זכויות לנשים.
מכשירי ההגזה של סודהסטרים מאפשרים ליהנות מסודה ביתית וטרייה ברמת הגזה מועדפת וליצור מגוון אינסופי של משקאות מוגזים מרעננים, לרבות קוקטיילים רומנטיים לדייט או לאירוח עם סטייל. כ"כ פשוט וקל להוציא את המיקסולוג שבך! בקבוקי ההגזה של סודהסטרים עשויים מפלסטיק רב פעמי איכותי וקשיח המתאים לשימוש במדיח כלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה