שיווק ופרסום

קניון רמת אביב במהלך מטורף: כך תקבלו 500 שקל במתנה

לרגל חגיגות טו באב, חג האהבה העברי, קניון עופר רמת אביב שבתל אביב, מקבוצת קניוני עופר, הודיע על מבצע מטורף לחלוטין: כל הרוכש/ת ב-800 שקל ומעלה, ביום אחד בחנויות הקניון, מקבל/ת 5 מתנות בשווי 500 שקל
מערכת ice |  3
קניון עופר רמת אביב (צילום איל קרן)
לרגל חגיגות טו באב, חג האהבה העברי, קניון עופר רמת אביב שבתל אביב, מקבוצת קניוני עופר, הודיע היום (רביעי) כי הוא יוצא  במבצע מתנות מטורף לחלוטין,  במסגרתו כל הרוכש/ת ב-800 שקל ומעלה, ביום אחד בחנויות הקניון, מקבל/ת 5 מתנות בשווי 500 שקל.
בין המתנות שמקבלים במסגרת המבצע חסר התקדים של קניון עופר רמת אביב: שרשרת אבנים מהודרת, בקבוק שתייה של המותג DE ROCOCO, שישית כפיות מהודרת של המותג NESPRESSO, קופסת גלידה 375 מל' של אוטלו וכרטיס חנייה חינם לקניון.
כזכור, רק לאחרונה קנון עופר רמת אביב התחדש אחרי שאחת הרשתות המצליחות ביותר בעולם אופנת הספורט כיום, המותג היוקרתי alo yoga, פתח את החנות השנייה שלו בישראל , בקניון עופר רמת אביב. החנות משתרעת על שטח של כ-250 מ"ר, ומצטרפת לשורה של חנויות מותגי היוקרה והאיכות הפועלים בקניון.
החנות עומדת בקו אחד עם חנויות המותג בעולם ומעניקה את החוויה המלאה של alo לקהל המקומי. החנות מציעה חווית קניה חדשנית ללקוחותיה במטרה להעביר את האידיאולוגיה מאחורי בגדי המותג המשלבת בין אופנה לפרפורמנס, חיטוב ועיצוב. המותג הכריז לפני כמה חודשים על קבוצת 911 אופנה כבעלת הזיכיון הישראלי, וכאמור זוהי החנות השנייה של המותג בישראל ובמקביל מתקיימים מגעים עם מיקומים נוספים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איזה כייף (ל"ת)
    טל 07/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    500 שח הכי מיותרים שראיתי בחיי ??
    שרון 07/2023/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שרשרת אבנים? מים? גלידה? בטח כרטיס החניה לקניון שווה בסביבות ה 400 של
    סגור
  • 1.
    שקר. אין מבצע כזה (ל"ת)
    יובל 07/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור