שיווק ופרסום

מגדל וגולן טלקום בשת"פ מיוחד: חבילת ההטבות לטסים לחו"ל נחשפת

חברת גולן טלקום וחברת הביטוח מגדל משיקות חבילת הטבות מיוחדת לטסים לחו"ל
מערכת ice | 
מגדל ביטוח (צילום Magma Images)
קיץ 2023 עומד לשבור שיאים חדשים בכל הנוגע ליציאות ישראלים לחו"ל. ע"פ נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בחודשים ינואר עד יוני השנה נרשמו 4.5 מיליון יציאות של ישראלים לחו"ל לעומת 3.1 מיליון בשנת 2022. בחודש יוני כמעט מיליון ישראלים יצאו לחו"ל, גידול של כ-15% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד והצפי הוא שהמגמה תלך ותתעצם במהלך חודשי הקיץ והחגים.
מרבית הישראלים אולי יבחרו לנסוע עם טרולי ולוותר על ציוד הנעלה, הלבשה ותמרוקים אבל על פי נתוני השימושים של חברת גולן טלקום, הלקוחות יצטיידו בטלפון הסלולרי ובביטוח הנסיעות לחו"ל. 
בימים אלה משיקות חברת גולן טלקום וחברת הביטוח מגדל חבילת הטבות מיוחדת ללקוחות גולן טלקום ובני משפחותיהם שטסים לחו"ל, במסגרתה, מנויי גולן טלקום שירכשו חבילת חו"ל באופן דיגיטלי או טלפוני, ייהנו מ-20% הנחה על פוליסת נסיעות לחו"ל, לרבות כל ההרחבות או מהרחבת ביטוח אובדן הסלולרי נרחב ללא עלות ו-50% הנחה על ביטוח כבודה. 
נוסף על אלו, לקוחות גולן יכולים ליהנות מחבילה חו"ל נוספת בהנחה ומ-100 שקל הטבה לנסיעה הבאה על ידי שיתוף פעולה נוסף עם חברת מגדל בנוגע לשינויים בתיק הביטוחי שלהם.
נדב אמסלם, מנכ"ל גולן טלקום: "המהלך שאנו מובילים כאן עם מגדל הוא שילוב זרועות שרואה את הלקוח במרכז ושואף לייצר לו ולכל בני המשפחה מענה שלם במחיר אטרקטיבי לקראת הנסיעה הקרובה לחו"ל .גולן ממשיכה לתת ערך מוסף ללקוחותיה ולהיות בצד של הלקוח בארץ וגם בחו"ל
ירון שמאי, מנהל חטיבת הלקוחות וערוצי ההפצה במגדל: מדובר בשיתוף פעולה ששם את הלקוח במרכז, הלקוח נהנה מהטבות משולבות של חבילת סלולאר חו"ל עם ביטוח נסיעות מותאם במחיר מופחת. לטובת הנושא הקמנו מערך דיגיטלי ושירותי תומך, כך שהלקוח ירגיש שהוא במרכז הן מבחינת ההטבה הצרכנית והם ממעטפת השירות הדיגיטלית והאנושית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה