שיווק ופרסום

"שמרת הזורע" רכשה את רשת "מילגה": פרטי העסקה נחשפים

 קבוצת "ויסמן הולדינג", אשר בבעלותה רשת עיצוב וריהוט הבית "שמרת הזורע", רכשה את רשת מילגה, רשת הפופים ספות הרביצה והלבשת הבית, ומציעה מבצעים מיוחדים לרגל העסקה שהושלמה
מערכת ice | 
שמרת הזורע ומילגה (צילום יחצ)
במסגרת אסטרטגיית הקבוצה להרחיב את תחומי עיצוב הבית לענפים נוספים, הודיעה הבוקר (ראשון) קבוצת "ויסמן הולדינג", אשר בבעלותה רשת עיצוב וריהוט הבית "שמרת הזורע", כי רכשה את רשת מילגה, רשת הפופים ספות הרביצה והלבשת הבית.
שמרת הזורע מקבוצת 'ויסמן הולדינגס' מוחזקת על ידי נחום ויסמן ואריה ויסמן ושישה מבני דור ההמשך שמנהלים את המותגים והפעילויות השונות בקבוצת 'ויסמן הולדינגס'. הקבוצה, שחגגה בקיץ שעבר 90 שנה להיווסדה, הוקמה בשנת 1932 על ידי ליאו ויהודית ויסמן, דור המייסדים שעלה לארץ מגרמניה. החברה סיפקה לאורך השנים רהיטים לבתים רבים בישראל עוד לפני קום המדינה. 

בוויסמן הולדינגס, מועסקים כיום למעלה מ-200 עובדים ב-8 חברות ומותגי רהיטים אשר משווקים בישראל וב-14 מדינות נוספות ברחבי העולם. למילגה 25 עובדים, 4 סניפים ,מפעל באור עקיבא, אתר מכירות באינטרנט. המטרה של הקבוצה היא לפתוח 10 סניפים של מילגה תוך שנתיים.
לרגל העסקה שהשולמה, מבצע הקיץ של רשת שמרת הזורע עם מילגה - רוכשים ספת נוער מהקולקציה ומקבלים פוף של מילגה מתנה. לדוגמא: רוכשים ספת נוער דגם סבבה ב-2390 שקל ומקבלים יוגיפוף פירמידה גוון ג'ינס בשווי 450 שקל מתנה.
לדברי אריה ויסמן, יו"ר קבוצת 'ויסמן הולדינגס': "אנו שמחים שהמו"מ אשר החל לפני מספר חודשים הבשיל לרכישת מילגה שהיא יצרנית הפופים הראשונה בישראל, מובילה בתחום ספות רביצה, ומי שהביאה לעולם את כריות ההנקה המופלאות ואת הערסל המפורסם שמככב בימים אלו ברשתות החברתיות. אנחנו חולקים ערכים דומים ונמשיך יחד עם יוגי ומיכל לשמור על הדרך של יוגי ומיכל גם בשנים הבאות".
המייסדים יוגי ומיכל אבישר, אשר הקימו את רשת מילגה לפני כ- 30 שנה, מסרו כי: "את מילגה הקמנו מיכל אשתי ואני לפני כ 30 שנה, תחילה כעסק קטן ומשפחתי שגדל ברבות השנים למפעל ייצרני כחול לבן. מבחינתנו מילגה זה בית ומשפחה גדולה ואנחנו שמחים שהיא מצטרפת לקבוצת 'ויסמן הולדינגס' הירושלמית הידועה כמשפחה של רהיטים. מיכל ואני משוכנעים כי הם ימשיכו את המורשת ושמירה על ערכי חברת מילגה גם בשנים הבאות ומאחלים להם הצלחה רבה"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה