שיווק ופרסום

שי זנקו בקמפיין הלבשה תחתונה לוהט: צפו בתמונות

לאחר שכבשה את תעשיית האופנה ודגמנה למותגים בין-לאומיים, הדוגמנית שי זנקו משיקה קולקציית הלבשה תחתונה לצעירות עם המותג OOLA הנמכר בבלעדיות באתר האופנה TERIMAL X ובחנות הדגל TERMINAL X SPACE. הקולקציה נוצרה עבור נשים במידות "פלאס סייז" במטרה לאפשר לכל אחת ללבוש הלבשה תחתונה נוחה וסקסית
מערכת ice |  13
שי זנקו OOLA (צילום דימה טליאנסקי)
שי זנקו בת ה-21 היא אחת מהדוגמניות הישראליות העסוקות בעולם. זנקו גרה על קו ישראל-אירופה, מככבת בקמפיינים למותגי אופנה בין-לאומיים ונחשבת לדוגמנית מוערכת על ידי מגזינים בין-לאומיים, בהם ווג שהכתיר אותה כ"דוגמנית הישראלית המשנה את פני תעשיית האופנה". השליחות של זנקו היא בהנגשה שלה לדימוי גוף עבור ילדות ונערות צעירות, באהבה לגוף שלהן וזאת מתוך אמירה כי אין מידה אחת ליופי. על כך נבחרה לאחרונה לרשימת 30 מתחת ל-30 של מגזין FORBES.
הדוגמנית הבינלאומית הצהירה בעבר כי משתפת פעולה רק עם מותגים שמייצרים בגדים עבור נשים במידות גדולות ומעודדים מגוון ושוויון. בחודש יולי האחרון הצטלמה לראשונה עבור אתר TERMINAL X המציע יותר מ-180 מותגים במידות המתאימות לכולם ולכולן. שכן, רק לאחרונה נחת באתר האופנה המותג OOLA. המותג מתמקצע בהלבשה תחתונה לנשים בעלות מידות גדולות, תוך מחשבה ודגש על עיצוב ויופי, לצד ייצור תחתונים וחזיות תומכים באמצעות טכנולוגיות מתקדמות.
עתה משיק המותג OOLA קולקציה שעוצבה בהתאם לסטייל, הניסיון והצרכים של זנקו, ומיועדת לנשים פלאס סייז. הקולקציה שתימכר בבלעדיות באתר האופנה TERMINAL X ובחנות TERMINAL X SPACE, כוללת בגדי הלבשה תחתונה איכותיים וסקסיים בעיצובים חדשניים המתאימים לנשים צעירות. שיתוף הפעולה בין TERMINAL X לדוגמנית שי זנקו עם המותג OOLA נוצר מתוך צורך של צעירות, בהן זנקו, להרחיב את המגוון הדל בארץ. כיום נשים רבות בעלות חזה שופע נאלצות להתפשר ולבחור בין יפה, נשי וסקסי לתומך ומחזיק.
תהליך עיצוב הקולקציה של OOLA וזנקו לאתר TERMINAL X כלל מחשבה מעמיקה וירידה לפרטים במטרה ליצור חזיות נוחות המעניקות תמיכה מקסימלית לחזה, לגב ולצידי הגוף, וכן אפשרות להתאים את הרצועות לגזרות שונות של בגדים. קולקציית ההלבשה התחתונה הינה קולקציית ססטנביליטי שיוצרה מבדים ממוחזרים וכוללת מגוון דגמים - קולקציית microfiber, בצבעי שחור, בז' וחום, וקולקציית mesh של תחתונים וחזיות בצבעי שחור וורוד. המידות נעות בין DD38 ל-42G בחזיות, ובין 42-52 במידות התחתונים, בטווח מחירים של 129-319 שקלים. כעת ניתן להזמין פריטי הלבשה תחתונה סקסיים, נוחים ויפים ולקבל אותם במשלוח מהיר מהיום למחר עד הבית.
הדוגמנית הבין-לאומית שי זנקו: "יצרתי את הקולקציה מתוך צורך אמיתי להלבשה התחתונה שגם תחמיא, גם תהיה נוחה וגם מעוצבת לטעמי. תמיד נאלצתי להתפשר על אחד מהצרכים האלו כשרכשתי הלבשה תחתונה, בעיקר חזיות. מאוד קשה למצוא בארץ, אם בכלל, הלבשה תחתונה שנותנת מענה להכול ואני שמחה על האפשרות ליצור יחד עם OOLA קולקציה עבור אתר האופנה TERMINAL X. הפריטים בקולקציה המשותפת כוללים את כל מה שאנחנו מחפשות בהלבשה תחתונה. השקענו מחשבה רבה בכל חזייה ותחתון, ירדנו לפרטים הקטנים ביותר בשביל שיתאימו בצורה מושלמת לבנות עם חזה גדול, ובכללי לכולן".
 
תגובות לכתבה(13):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    מקסימה , יפהפיה , עלי והצליחי (ל"ת)
    דן 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    אין גדולה תרתי משמע
    ברק 04/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין ההומואים הצליחו להוציא את הזנות מהחוק ועל הדרך להזנות את שאר הנשים
    סגור
  • 9.
    יפהיפיה
    חגית 04/2023/29
    הגב לתגובה זו
    3 1
    תענוג לראות אשה בחורה בסטנדרטים לא קונבנציונלים ובכל זאת הכל מונח כל כך מחמיא ויפה שהשאלה הנשאלת למה לחיות ברזון מחריד? כל הכבוד עלהאסטתיות של הכל. שווה לרכוש מהחברה שלך נראה מחמיא ונעשה מתוך אהבה ומחשבה.
    סגור
  • 8.
    מדגמנת אוהלים. (ל"ת)
    בי 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 7.
    זהקו
    יהודה 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אין כל טענה אליה ,אבל מה בדיוק לוהט כאן??
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    קמפיין למשאיות אולי (ל"ת)
    אורן 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 5.
    שומן עודף או רזון ריצוני
    נטע 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עלול לרמוז על בעיה בריאותית פיסית ו \או נפשית. זה לא רק עניין של טעם
    סגור
  • 4.
    כותרת לא מחמיאה (ל"ת)
    בני 04/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    כמה בד.... (ל"ת)
    דניאל 04/2023/24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    מדהימה
    moti 04/2023/24
    הגב לתגובה זו
    6 1
    היא ניראת מדהים . אישה סקסית מאוד . כל הכבוד לה שהיא לא מסתירה איך שהיא ניראת . מי שלא נא לו שלא יסתכל .
    סגור
  • 1.
    עוד מפוצצת אסלות שחושבת ש שמנה זה יפה ובריא (ל"ת)
    נחמיה 04/2023/23
    הגב לתגובה זו
    7 6
    סגור
  • היא לא שמה היא מלאה (ל"ת)
    מיכל 05/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • וואו
    אוקי 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הייתי מזנקו אותה בכיף.היא תסבול כשתהיה מבוגרת,זה הכל.
    סגור