שיווק ופרסום

רשת תמנון במהלך מטורף: משיקה קמפיין בעלות 7 מיליון שקל

לרגל השקת קולקציית קיץ 2023, רשת תמנון יוצאת בקמפיין פרסומי רחב היקף, שייחשף לראשונה בטלוויזיה, בהשתתפות הפרזנטורית עדן סבן, כשלצידה הדוגמנים אמה ברנדס, נתנאל רויטלבלט, עידו מרקס, אביב יוספיאן, אליענה זקס וניצן גריב. סך ההשקעה במהלך הפרסומי של הרשת נאמדת בכ-7 מיליון שקל.
מערכת ice | 
הקמפיין של תמנון (צילום אהוד שגב)
לרגל השקת קולקציית קיץ 2023, רשת תמנון יוצאת היום (ראשון) בקמפיין פרסומי רחב היקף, שייחשף לראשונה בטלוויזיה עם הפרסומת לקמפיין. הפרסומת בהשתתפות הפרזנטורית עדן סבן, כשלצידה הדוגמנים אמה ברנדס, נתנאל רויטלבלט, עידו מרקס, אביב יוספיאן, אליענה זקס וניצן גריב. סך ההשקעה במהלך הפרסומי של הרשת נאמדת בכ-7 מיליון שקל. 
הקמפיין החדש, תחת הסלוגן "more than basic", בא להדגיש את העוצמה שבפשטות והמראה האופנתי שניתן לייצר מהמגוון שקיים ברשת. הרשת הישראלית, בחרה גם השנה לצלם בארץ, כשהלוקיישן הנבחר הוא ים המלח, אחד משבעת פלאי העולם, המשלב ניגודים של מדבר וים, אותנטיות וקלאסיות ואופנתיות וטרנדיות. 
הצילומים נעשו בהשראת מוטיב ה-"High Fashion", ששם דגש על מעט מאד אלמנטים חיצוניים ברקע התמונה, על מנת להדגיש את היופי של הקולקציה והעוצמה של הפשטות שבטבע. הקמפיין החדש יושק כאמור היום (ראשון, 26.3.23), עם עליית סרטון הפרסומת החדש לערוצי הטלוויזיה והדיגיטל, בנקודות המכירה, שילוט חוצות ובאנרים שיימשכו לאורך כל העונה. 
רשת תמנון בקמפיין חדש (אהוד שגב)
ברוך ריינר, מנכ"ל ובעלים רשת תמנון, מסר: "מיום השקת הרשת לפני 30 שנה, שמנו לעצמנו את ערך ה-VFM כערך עליון וביססנו את מעמדנו כרשת עם המחירים האטרקטיביים ביותר. הקמפיין החדש הוא המשך ישיר לדגש שאנו נותנים בשנים האחרונות בחיזוק התדמית האופנתית של הרשת. הפרזנטורית עדן סבן ונבחרת הדוגמנים שלצידה, כמו הבחירה לצלם בנופי ארץ ישראל היפה, מבליטים ההיצע הגדול של הקולקציה, טווח המידות הרחב ואת ההווי הישראלי האותנטי ברשת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה