שיווק ופרסום
קמפיין הטלוויזיה של רשת תמנון עולה היום למסכים
רשת תמנון יוצאת בקמפיין פרסומי רחב היקף לצד המשך שדרוג חווית הקניה והגדלת שטחי החנויות. הקמפיין יכלול פרסום בכלל המדיות: טלוויזיה, שלטי חוצות, דיגיטל ובמדיות החברתיות
לרגל השקת קולקציית חורף 2022-23, רשת תמנון יוצאת בקמפיין פרסומי רחב היקף,
המדגיש את האופנתיות ברשת לצד התמחור האטרקטיבי, מסר המלווה אותה מיום
היווסדה.
המדגיש את האופנתיות ברשת לצד התמחור האטרקטיבי, מסר המלווה אותה מיום
היווסדה.
צילום: אהוד שגב
את הקמפיין תוביל פרסומת בהשתתפות הפרזנטורית עדן סבן, הזמר והיוצר רועי סנדלר
והדוגמנים אילי דנאי, יעלה פרומקין, איתמר כהן ותמר נצר. הפרסומת כוללת קליפים
באורכים של 6, 15 ו-30 שניות המדמים מסיבה באווירת חופש, טבע וילדי הפרחים, שהם
המוטיבים המרכזיים בקולקציה החדשה.
והדוגמנים אילי דנאי, יעלה פרומקין, איתמר כהן ותמר נצר. הפרסומת כוללת קליפים
באורכים של 6, 15 ו-30 שניות המדמים מסיבה באווירת חופש, טבע וילדי הפרחים, שהם
המוטיבים המרכזיים בקולקציה החדשה.
צילום: אהוד שגב
הקמפיין החדש יושק היום, ה-11.10.22, כשהפרסומת החדשה תשודר למשך 8 ימים בערוצי הטלוויזיה המרכזיים קשת 12 ורשת 13 ובערוצי הטלוויזיה 9 ו-24, וכן תזכה לשיתוף בפלטפורמת המוזיקה ספוטיפיי והנכסים הדיגיטליים של הרשת, לצד נראות בנקודות המכירה, שילוט חוצות ובאנרים שיימשכו לאורך כל העונה.
עוד ב-
ברוך ריינר, מנכ''ל ובעלים רשת תמנון: ''רשת תמנון פועלת כבר שנים בשוק האופנה
הישראלי ושומרת על פופולריות גבוהה בקרב הציבור הודות להיצע האופנתי ברשת לצד
המחירים הנגישים. גם בקמפיין החורף החדש, אנו שומרים על ייחודנו מול המתחרות, נותנים לקולקציה לדבר בשם עצמה וממשיכים להבליט את ההיצע הרחב, המענה האופנתי
לטרנדים הבולטים ואת המחירים האטרקטיביים ברשת''.
הישראלי ושומרת על פופולריות גבוהה בקרב הציבור הודות להיצע האופנתי ברשת לצד
המחירים הנגישים. גם בקמפיין החורף החדש, אנו שומרים על ייחודנו מול המתחרות, נותנים לקולקציה לדבר בשם עצמה וממשיכים להבליט את ההיצע הרחב, המענה האופנתי
לטרנדים הבולטים ואת המחירים האטרקטיביים ברשת''.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה