שיווק ופרסום

ליהיא גרינר בווידוי חושפני במיוחד: "איכס, איזה דבר דוחה"

ליהיא גרינר משתפת בפתיחות את העוקבים שלה באינסטגרם, והפעם היא לקחה את זה צעד אחד קדימה כששיתפה אותם בחוויית המחזור שלה, וממש לא חסכה בפרטים: "
מערכת ice | 
ליהיא גרינר (צילום פייסבוק/ ליהיא גרינר)
ליהיא גרינר, כוכבת הריאליטי ואושיית הרשת הישראלית, משתפת מדי יום ויום את העוקבים שלה ברשת החברתית אינסטגרם בחייה, ולא חוסכת בפרטים, בלשון המעטה. גם אתמול (רביעי) גרינר שיתפה את העוקבים שלה בחוויית המחזור שלה, וממש לא חסכה בפרטים.
גרינר שיתפה בדרך בה היא מתגוננת מפני  הווסת החודשית וחשפה כי לאחרונה היא גילתה את תחתוני המחזור: "חשבתי שזה די מוזר ודוחה אפילו, אבל זה אשכרה תחתונים שסופגים את הדם שלכן. לא צריך טמפונים ולא צריך פדים, את חופשיה מכל הפלסטיק הזה על הגוף או בתוך הגוף שלך. בהתחלה אמרתי לעצמי 'איכס איזה דבר דוחה התחתונים האלה', פתאום יורד דם, ממש מגעיל. אבל אמרתי שאני חייבת לנסות ואני כבר פעם שנייה עם זה".
גרינר הוסיפה: "אני אומרת לשותפה שלי 'אמא, אני עם תחתוני מחזור ואת לא מבינה מה קורה לי כרגע, אבל איזו ספיגה, וזה גם יבש מלמעלה'". כמובן שהתוכן אותו העלתה גרינר הוא ממומן, זאת בעקבות כך שהיא קידמה חברת תחתוני מחזור שפנתה אליה לשיתוף פעולה ברשתות החברתיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה