שיווק ופרסום

אסי עזר ואלברט ממשיכים לככב: הקמפיין החדש נחשף

חברת הביטוח AIG משיקה פרסומת הממשיכה את הקו הפרסומי שהושק לפני חודשיים, ומצרפת לצמד הפרזנטורים של החברה, אסי עזר ואלברט סקולה, את הזמר הוותיק שלומי סרנגה. הקמפיין הושק בלמעלה משלושה מיליון שקלים
מערכת ice | 
אסי עזר שלומי סרנגה ואלברט (צילום רן יחזקאל)
חברת הביטוח AIG משיקה פרסומת הממשיכה את הקו הפרסומי שהושק לפני חודשיים, ומצרפת לצמד הפרזנטורים של החברה, אסי עזר ואלברט סקולה, את הזמר הוותיק שלומי סרנגה. הקמפיין, שעלותו נאמדת בלמעלה משלושה מיליון שקלים, הופק בשיתוף משרד הפרסום ראובני פרידן ויעלה בטלוויזיה, בדיגיטל, ברדיו וברשתות החברתיות.
הפרסומת החדשה עוסקת בנקודת הכאב המשמעותית ביותר בעולמות השירות בכלל והביטוח בפרט – הסחבת של חברות הביטוח בכל הנוגע לתשלום התביעות.  לפיכך, גובש הקו הפרסומי החדש של החברה, שמבטיחה "לעשות את הדברים טוב יותר", ולשלם תביעות הכי מהר בישראל כבר 9 שנים ברציפות. AIG מובילה באופן רצוף ומתמשך את מדד איכות השירות בתחום הביטוח של משרד האוצר והיא חברת הביטוח שמשלמת תביעות הכי מהר בישראל כבר תשע שנים ברציפות.
לאחר שבקמפיין הקודם הצטרף לפרזנטורים הקבועים של החברה סמיון גרפמן, הפעם לצד אסי ואלברט מככב בקמפיין הנוכחי שלומי סרנגה. בפרסומת, הזמר הוותיק שר בחתונה על התסכול הגדול מכך שחברת הביטוח שלו לא משלמת לו, ומיד אסי ואלברט מתייצבים כדי לעזור לו ומעודדים אותו לבחור בחברת הביטוח שפשוט עושה את הדברים טוב יותר מאשר המתחרים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה