שיווק ופרסום

בעקבות אסון מירון: קמפיין ברדיו כל חי ויתד נאמן

בעקבות האסון שפקד את היישוב בשנה שעברה, ולצד תאונות קטלניות אחרות שהתרחשו בסמוך לאירוע לאורך השנים, הרלב"ד תשיק קמפיין חדש לקהל החרדי שיכלול פרסום במידה ודילי שטח
מערכת ice | 
אנשי מערכת הארץ ו-TheMarker מבקרים ברדיו קול חי (צילום גשר)
כחלק מהמלחמה בתאונות דרכים חוזרות ונשנות, ולצד האסון שאירע אשתקד, הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים הודיעה כי תשיק השבוע קמפיין חדש ופעילויות הסברתיות להגברת המודעות להתנהגות בטוחה בדרך בקרב ציבור החוגגים.
קהלי היעד המרכזיים בהם צפוי להתמקד הקמפיין הם: פוקדי קבר הרשב"י ברכב פרטי, לצד נהגי האוטובוסים שמפעילים את מערך ההסעות הן בתחבורה הציבורית והן על ידי שירותים פרטיים. פעילות ההסברה תתבצע באמצעי מדיה שונים לצד פעילות הסברה שטח על ידי דיילים באזור ההילולה ובתחנות ריענון ייעודיות שיוקמו.
המסרים העיקריים עליהם ישמי דגש הינם: עצירה להתרעננות במקום מסודר ובטוח, ולא בשול הדרך, חגורות בטיחות ושימוש בהתקני ריסון, גם בנסיעה בינעירונית בתחבורה הציבורית, התנהגות בטוחה בחניוני ההסעות , ועידוד נסיעה לאירוע בתחבורה ציבורית.
בין היתר, צפויה הפעילות לכלול העלאת 3 תשדירים בתחנות הרדיו החרדיות: קול חי, קול חי מיוזיק וקול ברמה. פרסומים בעיתונים החרדיים המובילים כגון: יתד נאמן והמודיע, בערב החג, העברת הנחיות למפעילי התחבורה הציבורית ועוד.
 
קבר רבי שמעון בר יוחאי הוא אתר דתי המושך אליו מבקרים רבים בחגים, ובל"ג בעומר בפרט. הילולת מירון תתקיים השנה בצל האסון הכבד שאירע בשנה שעברה, בו נהרגו 45 איש, השנה הוחלט לווסת את תנועת המבקרים אל ההר.
משטרת ישראל תנהל את תנועת המבקרים אל ההר וממנו, שתתבצע בהדרגה לאורך שעות ההילולה. בשנים עברו אירעו תאונות דרכים של באי האירוע בהלוך ובעיקר בחזור, בהן גם תאונות קטלניות כתוצאה מעייפות ו/או אי שימוש בהתקני ריסון וחגורות בטיחות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה