שיווק ופרסום

אנדר ארמור תיתן חסות לנינג'ה ישראל

המלבישה הרשמית של נינג׳ה ישראל 2022 עונה 4: מותג הספורט אנדר ארמור ישראל. מנהלת השיווק של המותג: "שמחים על החיבור על התכנית הכי ספורטיבית כיום על המסך"
מערכת ice | 
השקת העונה השנייה של נינגה ישראל (צילום מסך: קשת 12)
מותג הספורט אנדר ארמור ישראל ישקיע מתן חסות בפעם הראשונה לתכנית הריאליטי אקסטרים נינג'ה ישראל. אשר עלתה לעונה החדשה והרביעית במספר בשבוע שעבר בקשת 12. מתן החסות יהיה תחת הכותרת ״אנדר ארמור המלבישה הרשמית של נינג׳ה ישראל״.
כזכור, לעונה הרביעית של נינג'ה ישראל נבחנו מעל 12 אלף מועמדים. אחרי ארצות הברית, ישראל תהפוך בעונה הזו למדינה השנייה בעולם בה יתקיים מקצה נשים מיוחד וחגיגי. מסלול הנינג'ה בעונה 4 הוא המסלול הגדול ביותר שהיה בעולם ולובש צורה של מכונת "פינבול" ענקית. השנה יעלה על מסלול הנינג'ה גם מתמודד מהקהל, בהפתעה וללא כל הכנה מוקדמות. הוא יהיה המתמודד ה-166. כמו כן, השנה ישתתף לראשונה בתכנית מתמודד בעל תעודת עיוור.
על מסלול הנינג'ה יתמודדו השנה ספורטאים מענפים שונים בישראל וביניהם: הג'ודוקא טל פליקר, גולש הרוח אופק אלימלך, והשחיין לשעבר גל נבו. מנצח העונה הראשונה והשלישית, יובל שמלא, שבר השנה שיא של ארבע שנים במבחנים הפיזיים המוקדמים לתכנית. כשהשיג את הציון המושלם 10. יחד עם זאת, שמלא לא היה המתמודד היחיד שהגיע לציון הזה, כך שלפנינו צפויות הפתעות מכיוון המתמודדים החדשים. השנה תשתתף בתכנית המתמודדת המבוגרת ביותר שעלתה על המסלול בישראל, והיא בת 63.

מנהלת השיווק של אנדר ארמור בישראל נעה לב אמרה: "WE ARE A SPORTS BRAND". כמותג, שערך היסוד העליון שלו הוא, לתת תמיכה לספורטאים שרוצים לדחוף עצמם להישגים גבוהים יותר וניצחונות רבים יותר, אנו שמחים על החיבור בפעם הראשונה כמלבישה הרשמית של נינג׳ה ישראל 2022 בתכנית הכי ספורטיבית כיום על המסך״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה