שיווק ופרסום

סיון כהן הצליחה בענק? הצצה לקמפיין בכיכובו של לרנר

הצעיר, שהגיע למהדורת סוף השבוע וחשף מקרה קשה של השפלה שעבר בעקבות תסמונת הטורט, הצטלם השבוע לקמפיין ראשון בכיכובו, כך נראים הצילומים 
מערכת ice |  1
סיון כהן, אביתר לרנר (צילום פייסבוק/ סיון כהן, מסך חדשות 12)
אביתר לרנר שחשף בפוסט בפייסבוק שהפך ויראלי, את התמודדותו עם הבריונות שחווה כתוצאה מתסמונת הטורט איתה הוא מתמודד הצטלם לקמפיין ראשון בכיכובו. לרנר נבחר בסוף החודש שעבר לשמש כפרזנטור חברת האופנה רנואר, לצד השמות הגדולים בקמפיינים שלה ביניהם ברק שמיר ויעל שלביה. 
כזכור, הראשונה שהעלתה את הרעיון לקמפיין עבור הנער שחשף בפני מדינה שלמה את ההתמודדות הכואבת שלו עם תסמונת הטורט, היתה מגישת "הכל כלול" ברשת 13, סיון כהן-סבן שמיד אחרי שהנושא עלה התייחסה בפייסבוק שלה ופנתה לחברות האופנה בישראל, "באומץ רב וחיוך שכולו קסם הוא התייצב קבל עם ועדה וסיפר את הסיפור שלו אחרי ההשפלה המזעזעת שעבר הגבר הצעיר הזה-הוא הדבר האמיתי הוא המודל לחיקוי עכשיו צריך לעזור לו- זה הזמן שחברה גדולה תקפוץ על המציאה ותלהק אותו לקמפיין הבא שלה מי מרים את הכפפה?".

מאז הוצפה מערכת תכנית חיסכון וכהן-סבן עצמה בפניות רבות של  משרדי פרסום, חברות אופנה, יחצנים ועוד, כאשר ברשימת החברות שפנו לאביתר כפרזנטור כאמור נמצאים מותגים כמו דלתא, אופטיקנה, רנואר, אתי קובו, אופנת באבלס ועוד.

מי שהעניקו לו את הקמפיין הראשון שלו הם קבוצת האופנה רנואר, ובהתייחסות למהלך, אמרה יפעת פסטרנק, סמנכ"לית השיווק של קבוצת רנואר: "גם אנחנו כמו מדינה שלמה צפינו בכתבה עם אביתר לרנר והתרגשנו מאוד. הסיפור של אביתר מייצג אומץ, וחוזק נפשי שאלו ערכים שאנו גאים לתמוך ולקדם. החלטנו להציע לאביתר לחבור אלינו לשיתוף פעולה על מנת לחזק את קבלת האחר והשונה ולתמוך בכל מי שחווה בריונות מכל סוג. רנואר גאה לקדם ערכים אלו, על מנת שכל לקוחותיה ירגישו שלמים עם עצמם ותמשיך תמיד לפעול כך״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סיון כהן סבן
    חן 12/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלופה ?
    סגור