שיווק ופרסום
חנוך דאום בג'וב חדש: זה הקמפיין שבו מככב הסטנדאפיסט
עמותת ער"ן ו-Meta בישראל יוצאות בקמפיין משותף בכיכובו של חנוך דאום להעלאת המודעות להתאבדויות בקרב משרתי המילואים. ענבל אמסלם, מנהלת תקשורת, שיווק וקשרי קהילה בעמותת ער"ן: "הקמפיין הוא הזדמנות עבורנו להגיע לקהל רחב הזקוק לעזרה"
התסריטאי והסטנדאפיסט חנוך דאום נבחר להוביל את הקמפיין החדש להעלאת המודעות הציבורית להתאבדויות בקרב משרתי המילואים. ברקע העלייה המטרידה במקרי המצוקה הנפשית והאובדנות בישראל בעת האחרונה, בייחוד בקרב משרתי המילואים, עמותת ער"ן (עזרה ראשונה נפשית) ו-Meta בישראל יוצאות בקמפיין משותף בנושא.
עוד ב-
מטרות המהלך הן העלאת מודעות ציבורית לתופעה, סיוע בזיהוי סימני אזהרה, והנגשת עזרה נפשית מיידית - לרבות בעזרת הקו החם שזמין בוואסטאפ מסביב 24/7. הקמפיין כולל סרטון בהשתתפותו של חנוך דאום, שנרתם בהתנדבות מלאה לקחת חלק במיזם. הסרטון החדש מתפרסם לאחר אירוע שקיימו לאחרונה עמותת ער"ן ו- Meta בהשתתפות יוצרי תוכן פופולריים בעלי מיליוני עוקבים ברשתות החברתיות.
ענבל אמסלם, מנהלת תקשורת, שיווק וקשרי קהילה בעמותת ער"ן: "מניעת אובדנות והצלת חיים הם בליבה של עשייתנו בער"ן, ואנו עדים מדי יום למצוקה הגדולה ולצורך הדחוף במענה מיידי, אנונימי וזמין".
עוד ציינה אמסלם "על רקע הימשכות המלחמה, המשפיעה על ציבור משרתי המילואים וכוחות הביטחון, הקמפיין המשותף עם מטא וחנוך דאום הוא הזדמנות להגיע לקהל רחב הזקוק לעזרה, ולהעביר מסר ברור: אתם לא לבד. פניה לעזרה היא לא חולשה אלא אומץ. אנחנו כאן בשבילכם, כדי להקשיב, לתמוך ולסייע. שיתוף הפעולה הזה הוא אבן דרך חשובה במאבק הלאומי למניעת אובדנות ומדגיש את החשיבות של התגייסות כלל הגורמים בחברה למען מטרה זו".
ג׳ורדנה קטלר, דירקטורית מדיניות ציבורית של ישראל והתפוצות היהודיות ב-Meta, הצטרפה לדבריה והוסיפה: ״התמודדות עם מצוקה נפשית ואובדנות היא אחת המשימות החברתיות הדחופות ביותר כיום בישראל, ויש לנו הזכות לקחת חלק פעיל במאבק הזה.
אנחנו גאים לרתום להתמודדות הזו יוצרי ויוצרות תוכן ואת הקהילות המשמעותיות והמשפיעות שנבנות סביבם על גבי הפלטפורמות שלנו, ולהמשיך בשיתוף הפעולה הוותיק שלנו עם ער״ן שנמשך כבר כעשור - שמאפשר להציף את השיח, להפחית את הסטיגמה ולעודד פנייה לעזרה, כולל בוואטסאפ״.
ענבל אמסלם, מנהלת תקשורת, שיווק וקשרי קהילה בעמותת ער"ן: "מניעת אובדנות והצלת חיים הם בליבה של עשייתנו בער"ן, ואנו עדים מדי יום למצוקה הגדולה ולצורך הדחוף במענה מיידי, אנונימי וזמין".
עוד ציינה אמסלם "על רקע הימשכות המלחמה, המשפיעה על ציבור משרתי המילואים וכוחות הביטחון, הקמפיין המשותף עם מטא וחנוך דאום הוא הזדמנות להגיע לקהל רחב הזקוק לעזרה, ולהעביר מסר ברור: אתם לא לבד. פניה לעזרה היא לא חולשה אלא אומץ. אנחנו כאן בשבילכם, כדי להקשיב, לתמוך ולסייע. שיתוף הפעולה הזה הוא אבן דרך חשובה במאבק הלאומי למניעת אובדנות ומדגיש את החשיבות של התגייסות כלל הגורמים בחברה למען מטרה זו".
ג׳ורדנה קטלר, דירקטורית מדיניות ציבורית של ישראל והתפוצות היהודיות ב-Meta, הצטרפה לדבריה והוסיפה: ״התמודדות עם מצוקה נפשית ואובדנות היא אחת המשימות החברתיות הדחופות ביותר כיום בישראל, ויש לנו הזכות לקחת חלק פעיל במאבק הזה.
אנחנו גאים לרתום להתמודדות הזו יוצרי ויוצרות תוכן ואת הקהילות המשמעותיות והמשפיעות שנבנות סביבם על גבי הפלטפורמות שלנו, ולהמשיך בשיתוף הפעולה הוותיק שלנו עם ער״ן שנמשך כבר כעשור - שמאפשר להציף את השיח, להפחית את הסטיגמה ולעודד פנייה לעזרה, כולל בוואטסאפ״.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
מניות בולטות בת"א
לראש
העמוד
העמוד



