שיווק ופרסום

אסם מפתיעה את הלקוחות: החטיפים האהובים שהשיקה במהדורה מוגבלת

אסם נסטלה, ממשיכה להפתיע את קהל הצרכנים עם מהדורות מיוחדות, והפעם שני טעמים חדשים של ביסלי במהדורה מוגבלת
מערכת ice | 
חטיפי אסם (צילום shutterstock)
אסם נסטלה, יצרנית החטיפים הגדולה בישראל, ממשיכה להפתיע את קהל הצרכנים עם מהדורות מיוחדות והפעם: ביסלי "על האש". במהדורה מוגבלת. הכוללת שני טעמים חדשים, חזקים, בשריים וטעימים במיוחד: ביסלי בטעם ביף ריבס וביסלי בטעם צ'יקן ווינגס.
המהדורה פותחה בהשראת התחביב הלאומי הישראלי, "לעשות על האש", ומביאה אל שקית החטיפים את כל מה שאנחנו אוהבים ברגעים האלה: ניחוח בשרי, טעמים מעושנים, ואווירה של חבר'ה. ברגע שפותחים את השקית, מורגשת מיד ארומה מוכרת של על האש, ניחוח בשרי ומעושן שמעורר את בלוטות הריח והטעם.
הביסלי החדש של אסם (צילום: סטודיו אסם)
שני הטעמים החדשים שהשיקה אסם נסטלה מצטרפים לשורת מהדורות מיוחדות של ביסלי, שמביאות חדשנות ונועזות לעולם החטיפים, ומציעות חוויות טעם חדשות ובלתי צפויות.
​הביסלי החדש של אסם (צילום: סטודיו אסם)

לדברי ליאור עזרי, מנהל פעילות החטיפים באסם נסטלה: "קטגוריית החטיפים מונעת על ידי חדשנות וגיוון בטעמים, והקהל שלנו מצפה להפתעות. ביסלי על האש, נולד מתוך הרצון לחבר בין טעמים אהובים לבין רגעים שכולנו מזדהים איתם, מפגש עם חברים, על האש בחצר, ונשנוש כיפי שאי אפשר להפסיק לאכול".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה