שיווק ופרסום

סיטימדיה ופובליסיס משלבים כוחות – העסקה שמחוללת שינוי

שותפות חדשה נרקמה מאחורי הקלעים של תעשיית הפרסום: גוף בינלאומי עם נוכחות מקומית חובר למשרד בוטיק שהולך ותופס תאוצה. המחיר נותר חסוי, אבל ההשלכות עשויות להיות גדולות
מערכת ice | 
יוסי לובטון פובליסיס (צילום גבע טלמור)
חיזוק משמעותי למשרד הפרסום סיטימדיה: הקבוצה הבינלאומית פובליסיס, המנוהלת בישראל על ידי היו"ר יוסי לובטון, רכשה 25% מהבעלות במשרד – צעד שמסמן העמקה של נוכחותה בשוק המקומי. העסקה, אשר נעשתה בתמורה לסכום שמוערך במיליוני שקלים, מביאה עמה שיתופי פעולה עתידיים בתחום המדיה והאסטרטגיה.
למרות כניסתה של פובליסיס, סיטימדיה תמשיך לפעול כיחידה עצמאית, בניהולו של המייסד והמנכ"ל דניאל וינר. לצידו ממשיך לפעול היועץ האסטרטגי מוטי שרף, שהוא גם הבעלים של משרד "שרף תקשורת".
הצעד הנוכחי מאפשר לשני הצדדים למנף יתרונות ייחודיים – מצד אחד ידע וניסיון בין-לאומיים, ומצד שני גישה רעננה ונמרצת לשוק המקומי. 
על לקוחות סיטימדיה, שנחשב למשרד בוטיק, נמנים גופים כמו אוניברסיטת תל אביב, הבורסה לניירות ערך ובית ההשקעות מור – שבשיתוף עמו הופק לאחרונה קמפיין עם השגרירה קרן מור והג’ודוקא האולימפי פיטר פלצ’יק.
למרות שהצדדים שומרים על עמימות בנוגע לנתונים הפיננסיים של העסקה, ברור כי מדובר במהלך משמעותי שעתיד להשפיע על מפת הפרסום בארץ – במיוחד לנוכח האינטגרציה הצפויה בין ניסיון עולמי לגישה חדשנית מקומית.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה