שיווק ופרסום

מוטי שרף מסתער על עולם הפרסום: נכנס כשותף בסיטימדיה

היועץ האסטרטגי מוטי שרף נכנס כשותף במשרד הפרסום סיטימדיה, בניהולו של דניאל וינר. שרף ירכוש את חלקו של ליאור ששון שעשה רילוקיישן לארצות הברית: "יחדיו נוכל להרחיב את פעילותנו ולהביא לשוק מוצר מנצח שכולל גם יצירתיות וגם אסטרטגיה" | פרסום ראשון

יהודה לוינגר | 
מוטי שרף ודניאל וינר (צילום יחצ)
מוטי שרף, הבעלים והמייסד של שרף תקשורת ייעוץ ואסטרטגיה, נכנס לראשונה לעולם הפרסום, עם רכישת נתח ממשרד הפרסום סיטימדיה. שרף רוכש את חלקו של המייד המשותף, ליאור ששון, שעוזב לארה"ב, ויחבור למייסד ומנכ"ל החברה דניאל וינר.
משרד הפרסום סיטימדיה הוקם לפני מעט יותר מעשור על ידי ששון ווינר ולאורך השנים הציג צמיחה חזקה הודות ללקוחות אסטרטגיים כמו: הבורסה לנירות ערך, מור בית השקעות, אוניברסיטת תל אביב, חברת אנלייט הנסחרת בבורסה לני"ע בת"א ובנאסד"ק ועוד. בשנים האחרונות, הפרסומות של סיטימדיה הובילו בפריים טיים בטלוויזיה ובדיגיטל.  לסיטימדיה צוות עובדים שמתמחה בהובלת מהלכים מהירים וחזקים המותירים אימפקט משמעותי, בתקציבים הנעים בין 2-8 מיליון שקלים. לאורך השנים המשרד צבר ניסיון בשווקים היפר-תחרותיים המצריכים מהלכים שעוברים את סף הרעש ומייצרים יתרון יחסי ללקוח.
 
כניסת משרד שרף תקשורת תייצר תמהיל מחודש עבור פירמת הייעוץ האסטרטגי בשילוב משרד פרסום לראשונה. לשרף כמה לקוחות חזקים וידועים: גוגל, בנק דיסקונט, ישראכרט, אל על ועוד. והם גם נציגים של חבורת בינלאומיות בישראל כדוגמת מקדונלדס העולמית.  החברה מנוהלת על ידי השותפות יעל ארנון, ורד לב, ענת פז ונטע שונר.
מוטי שרף מסר: "אני מלווה את סיטימדיה מתחילת דרכם. מדובר במשרד בעל די.אנ.איי ייחודי בענף, שבא לידי ביטוי בחשיבה היצירתית והמשוחררת, שמביאה לקמפיינים בעלי אימפקט תודעתי נרחב ביחס לתקציבי המדיה שהושקעו בו. מבחינתי זו פרמיה שהיא נדירה בענף. אני מאמין שעם היכולות המוכחות של שרף תקשורת בפן האסטרטגי, נוכל להאיץ יחדיו את צמיחתה של סיטימדיה ולהשלים את היכולות הקיימות".
דניאל וינר, מנכ"ל סיטימדיה: "לאחר שנים רבות של שיתוף פעולה מקצועי והדוק, אני שמח על כניסתו של מוטי כשותף בסיטימדיה ומאמין כי יחדיו נוכל להרחיב את פעילותנו ולהביא לשוק מוצר מנצח שכולל גם יצירתיות וגם אסטרטגיה. אני רוצה להודות לחברי ושותפי לדרך, ליאור ששון, שבחר לפנות לקריירה חדשה בעולם הפרסום בארה״ב, ואין לי ספק שיותיר את חותמו גם שם".
ליאור ששון: "אחרי יותר מ-13 שנים בתפקיד בעלים וסמנכ"ל קריאייטיב בסיטימדיה, אני ממשיך לאתגר הבא שלי, הפעם באמריקה. אני עוזב בלב כבד אך בתחושת סיפוק בית מקצועי חזק וטוב. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לדניאל, שהשותפות איתו הייתה אי של יציבות וחברות, ולכל האנשים שליוו אותנו לאורך הדרך. אני מברך את מוטי על כניסתו לחברה, ובטוח כי סיטימדיה תמשיך לגדול ולצמוח בזכות הצוות המוביל שלה והד.נ.א הייחודי שיצרנו לאורך שנים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה