שיווק ופרסום

וולט מסתערת על המגזר החרדי: ואלה ההטבות שיקבלו

חברת שירות המשלוחים, וולט, מצאה פיתרון חדש לבעיית המחסור בשליחים, והיא יוצאת בקמפיין משמעותי למגזר החרדי, תחת הסלוגן "תהיה וולטאער" כאשר הדמות המצויירת של השליח עם ציציות - ואיך וולט תתגבר על בעיית הסביבה אותה דורשים החרדים?
מערכת ice |  2
ליאור אשכול (צילום אסף קרלה)
אפליקציית המשלוחים וולט, בניהולה המקומי של המנכ"לית ליאור אשכול, מסתערת על המגזר החרדי בקמפיין חדש, במטרה להגדיל משמעותית את מכסת השליחים מהמגזר החרדי, תוך כדי הצבת היתרונות הברורים עבור בני הישיבות: אפשרות להכנסה מהצד, בשעות גמישות.
אפליקציית המשלוחים הפופולארית, יצאה בקמפיין למגזר החרדי, ובפרסומים בכלי התקשורת המרכזים החרדיים, הן באתר כיכר השבת והן בבחדרי חרדים, עם הסלוגן: "תהיה שליח לפרנסה שלך, תהיה וואלטאער".

הקמפיין של וולט למגזר החרדי.
בתוכן השיווקי שעלה באתר בחדרי חרדים, וולט מדגישה את היתרונות למגזר החרדי בהכנסה נוספת בעבודה עצמאית, ובשעות גמישות, כאשר השליחים קובעים לעצמם את השעות בהן יעבדו: "כך שהפעילות לא תפגע בלימוד התורה או בחיי המשפחה". בכך בוולט הולכים על כך שניתן לשלב את העבודה גם לזמן קצר במהלך היום "בין הסדרים".
איך מתמודדים בוולט עם משלוחים ממסעדות לא כשרות, משלוחים עבור מזמינים בסביבה פחות מזמינה לחרדים, וגם טלפונים כשרים? ברשת המשלוחים אומרים כי עבור השליחים החרדים יבוצעו התאמות "וולט תאפשר לכם להתאים את סביבת השליחות להלכה ולמסורת", נכתב בכתבת התוכן השיווקי של וולט למגזר החרדי, וכן לגבי האפליקציה "המותאמת לטלפונים עם סינון קפדני". כך, שבשנה משאר השליחים בארץ, יזכו השליחים מהמגזר החרדי להטבה בדמות סינון המשולחים כך שיתאפשר להם שלא לקחת ממסעדות לא כשרות וכדומה.

על פי וולט, פתיחת שירות המשלוחים בירושלים ובבני ברק, הובילה להצטרפות של צעירים חרדים למערך השליחים, ואלה שכבר הצטרפו "מדווחים על שביעות רצון גבוהה מהגמישות וההתאמה לאורח החיים החרדי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בתור שליח וולט הרסו את התחום
    יוסי 06/2024/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    פעם הייתי מרוויח 35 פלוס טיפים 20 לשעה כיום אתה מרוויח בוולט 80-90 שעה אבל רק למשך שעה וחצי פעמיים ביום במקום להרוויח 55 לשעה נקי על 10 שעות אוכל חינם ותלוש מסודר אני עובד רק 4 שעות כי זה מה שיש לוולט להציע כפול 80 לשעה לא משתלם ולא שווה
    סגור
  • 1.
    א
    אני אדוני אלוהיך 06/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מאז שיש וולט הפסקנו להזמין אוכל ממסעדות זה מייקר את האוכל עלות מחיר גבוהה לארוחה שעולה הרבה פחות אם תגיע למקום מבחינתי מי שעובד עם וולט הפסיד אותי
    סגור