שיווק ופרסום

בזק בשינויים משמעותיים: שרף תקשורת נבחרו לייצג את הקבוצה

קבוצת בזק יוצאת במהלך בגזרה התקשורתית ובוחרת במשרד תקשורת לייצג את הקבוצה. ל-ice נודע כי פירמת הייעוץ האסטרטגי והתקשורתי שרף תקשורת, בהובלתו של מוטי שרף, נבחרה לייצג את קבוצת בזק. כל הפרטים | פרסום ראשון
 
יהודה לוינגר | 
מוטי שרף (צילום יהב שרף)
לאחר מינוי היו"ר תומר ראב"ד והשינויים בגזרת המנכ"ל וסמנכ"ל התקשורת, קבוצת בזק מודיעה על ייצוגה על ידי חברת יחסי ציבור. ל-ice נודע כי פירמת הייעוץ האסטרטגי והתקשורתי שרף תקשורת, בהובלתו של מוטי שרף, נבחרה לייצג את קבוצת בזק ויחלו את העבודה המשותפת שלהם החל מהחודש (מאי 2024). 
כזכור, קבוצת בזק מינתה בינואר 2024 את תומר ראב"ד (39) ליו"ר הקבוצה לאחר שהוכיח את כישוריו כמנכ"ל בי-קום, המייצגת את קרן סרצ'לייט, בעלת השליטה בקבוצת בזק. במרץ 2024 מונה ניר דוד למנכ"ל חברת בזק לאחר שביצע שורה ארוכה של תפקידים ניהוליים בקבוצה, האחרון שבהם – סמנכ"ל החטיבה העסקית.
 
בנוסף, גיא הדס שנחשב לדמות מוערכת מאוד בכלכלה הישראלית, הודיע השבוע על פרישתו מהתפקיד הבכיר בבזק; הדס ניווט את בזק בטלטלות המשמעותיות ביותר בחיי החברה שכללו את קריסתו של שאול אלוביץ' ואת הפרשה שהתגלגלה לכתב אישום נגד נתניהו.
הובלת המערך התקשורתי של בזק, מצטרף למהלך נוסף ומשמעותי של מוטי שרף עם כניסתו לראשונה לעולם הפרסום, עם רכישת נתח ממשרד הפרסום סיטימדיה. שרף רוכש את חלקו של המייסד המשותף, ליאור ששון, שעוזב לארה"ב, ויחבור למייסד ומנכ"ל החברה דניאל וינר.
שרף תקשורת ייעוץ ואסטרטגיה נוסדה ב-2001 ונחשבת לאחת מחברות יחסי הציבור המשפיעות בישראל. החברה מנוהלת על ידי השותפות יעל ארנון, ורד לב, ענת פז ונטע שונר ומייצגת חברות מובילות ומשפיעות בארץ ובעולם, ביניהן: גוגל, מקדונלד'ס העולמית, בנק דיסקונט, מגדל, ישראכרט, אמדוקס, נייס, אל על, קבוצת עזריאלי, מיטב, טאבולה, מאנדיי ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה