טלוויזיה

הפיינליסטים בגמר "הכוכב הבא" מאוימים: "יקבלו קריאות בוז"

רגע לפני הגמר הגדול של "הכוכב הבא לאירוויזיון" בקשת 12, תגובות רבות ברשתות קוראות להחרים את ישראל ואף שלחו מסר מאיים: "תחרימו את ישראל. לא יכול לחכות לראות אותם מקבלים קריאות בוז מהקהל במאלמו"
מערכת ice | 
גמר הכוכב הבא 2024 (צילום שי פרנקו)
הערב (שלישי) יגיע הרגע הגדול לו כולנו חיכינו בקשת 12 - הגמר של "הכוכב הבא לאירוויזיון", במסגרתו יוכרע מי יהיה הנציג של ישראל באירוויזיון 2024 שייערך בחודש מאי בשבדיה. לגמר הגיעו 4 מתמודדים שיתחרו על הזכות - דור שמעון, אור כהן, עדן גולן ומיקה משה.
בחודשים האחרונים, מאז פרוץ מלחמת "חרבות ברזל", נשמעים קולות רבים באירופה הקוראים להחרים את ישראל ולמנוע את השתתפותה, בעקבות המלחמה. רגע לפני הגמר הגדול, ברשתות החברתיות היו אנטי-ישראלים שהתייחסו לגמר הכוכב הבא, ותקפו את הפיינליסטים, על רקע פוסטים שעלו בחשבונות מעריצים של האירוויזיון.
באחת מהתגובות נכתב למשל: "אף אחד מהם לא צריך להופיע. תחרימו את ישראל". אל התגובה שלו הוא אף הוסיף דגל של פלסטין. מגיב אחר היה אף נחרץ יותר ושלח מסר מאיים למי שייצג את ישראל באירוויזיון כשכתב: "לא יכול לחכות לראות אותם מקבלים קריאות בוז מהקהל במאלמו". כך או כך, התחרות תסתיים היום ורק לאחריה נדע מי ייצג את ישראל באירוויזיון, שנקווה שיעבור בשקט וללא אירועים אנטישמיים מיותרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה