טלוויזיה

אסי עזר בחשיפה דרמטית: האם תהיה עונה חדשה ל"להיות איתה"?

לאחרונה התקיימה השקה לסדרה שכתב אסי עזר בשם "מתוקים", ובה התסריטאי נשאל על אופצייה בה הסדרה האהובה "להיות איתה" תחזור לעונה חדשה. "לא רוצה להגיד לא - כי אני לא יודע", השיב
מערכת ice | 
רותם סלע ואסי עזר בכוכב הבא לאירוויזיון (צילום צילום מסך: קשת, ערוץ 2)
אסי עזר הוא אחד מהתסריטאים והמנחים המצליחים בישראל. בימים אלו הוא מככב בעונה נוספת של "הכוכב הבא", ולאחרונה התקיימה השקת בכורה של הסדרה שכתב לערוץ זום "מתוקים", שעסקה בכמה אחים אשר הוריהם נהרגים בתאונת דרכים, והם מחליטים לפתוח עסק משלהם. בריאיון שערך בעת האירוע, נשאל בנוגע לעתיד הסדרה המפורסמת שרבים מאיתנו צפו בה.
כתבת ישראל בידור שאלה את עזר: "האם תהיה עוד עונה ל"להיות איתה?". התסריטאי השיר לב: "אני לא רוצה להגיד לא – כי אני לא יודע. יכול להיות שעוד כמה שנים תגיע מוזה ולמעשה נחליט שאנחנו רוצים לעשות עונה רביעית", ובכך למעשה עזר לא שלל את המשך הסדרה. להיות איתה הדביקה מאות אלפי ישראלים למסך, כשהיא גוללה את סיפורה של דוגמנית ישראל בשם נועה הולנדר (רותם סלע), אשר מתאהבת בטבח מבת ים (אביב אלוש). כזכור, הסדרה נמכרה לאמזון וקיבלה גם גרסה אמריקנית משלה ברשת ABC.
שאלה נוספת שעליה נשאל, הוא בדבר השתתפות עתידית של תהל (חברתה של אור מהכוכב הבא) באחת מהסדרות שלו, לאחר שזו הביעה עניין. "יש בה הרבה צדדים קומיים... רותם מגלמת בסדרה את הדמות הרעה, יכול להיות שאפשר לחבר בינה לבין תהל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה