ויראלי

אסי עזר בחשיפה מפתיעה: מה הקשר שלו לזוהר ארגוב?

אסי עזר הזכיר לחבריו בפאנל 'הכוכב הבא', כי הכוכב הגדול היה אורח הכבוד בבר המצווה של אחיו ואפילו שר לעיני מאות האורחים לפני לא מעט שנים. עזר אמר לחבריו: "יש לי סקופ של הסרטים, זוהר ארגוב הופיע בבר המצווה של אחי. יש וידיאו שלי מדביק על זוהר ארגוב שטר על הראש"
מערכת ice |  1
אסי עזר (צילום אינסטגרם @assiazar)
במסגרת הפרק הערב (רביעי) של "הכוכב הבא לאירוויזיון" בקשת 12, בחרה אחת המתמודדות לשיר לשופטים את הלהיט האייקוני של זוהר ארגוב, "נכון להיום", הלהיט שביצע במקור עוד בשנות ה-70, אבל מסתבר שלאחד מהשופטים יש ממש קשר ל'מלך של המוזיקה המזרחית'.
בפרק, המגיש אסי עזר הזכיר כי הכוכב הגדול היה אורח הכבוד בבר המצווה של אחיו ואפילו שר לעיני מאות האורחים לפני לא מעט שנים. עזר אמר לחבריו: "יש לי סקופ של הסרטים, זוהר ארגוב הופיע בבר המצווה של אחי. יש וידיאו שלי מדביק על זוהר ארגוב שטר על הראש".

חייבים לציין כי השופטים סירבו להאמין לעזר, לפחות בהתחלה, אבל לאחר מכן הם ראו את התיעוד של ארגוב שר את "בלילה" כשאסי הקטן נהנה לרקוד ברחבה והאורחים והמשפחה מצטרפים לשירה.
השופטים אמרו: "אני לא מאמין, איזה פושטק קטן", אמאלה אני מתה, איזה שיער היה לך. אסי איזה חמוד, אבל איפה הדבקת לא טר? זה היה בזיכרון שלך". אסי ביקש מהם: "טוב אל תתפסו לקטנות"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אוקי מה אתה רוצה לא מבין. (ל"ת)
    מוטי 12/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור