טלוויזיה

מגישת הטלוויזיה באמירה הזויה בשידור: "תוכל לחלוב לי את הפטמות?"

במהלך שידור חי בפאנל של ליגת הפוטבול האמריקאית ששודר ב"אמזון פריים", מגישת הטלווזיה צ'ריסה תומפסון יצאה באמירה מפתיעה במיוחד כלפי הפרשן וכוכב העבר ריצארד שרמן, שהיה בהלם מוחלט. אז מה הייתה הכוונה של אותה מגישה? צפו בקטע המשעשע
מערכת ice | 
צריסה תומפסון (צילום אינסטגרם charissajthompson@)
מגישת הטלוויזיה צ'ריסה תומפסון, הנחתה בסוף השבוע את הפאנל של "אמזון פריים" במשחק הפוטבול בין ניו אורלינס ללוס אנג'לס ראמס. הפאנל כלל את ריצ'ארד שרמן, כוכב הפוטבול בעבר שמשמש כיום כפרשן, כמו גם את  חבר היכל התהילה טוני גונסלס, שחקן העבר אנדרו וויטוורת' והעיתונאית טיילור רוקס, שחגגו את השנה החדשה עם החלפת מתנות הדדית.
בהמשך השידור, תומפסון היממה את חברי הפנאל בכלל ואת שרמן בפרט, שהיה בהלם מוחלט מהאמירות של מגישת הטלוויזיה הלוהטת. תומפסון קיבלה מהפאנל מתנה מיוחדת בדמות יומן שמאגד בתוכו עצות, סודות מקצועיים ועוד על חקלאות, כשלפתע תומפסון יצאה באמירה הזויה בה היא פנתה לשרמן ואמרה לו "יש לי פטמות, אתה יכול לחלוב אותי?".
חברי הפאנל השתעשעו וצחקו באותם רגעים, אבל שרמן היה בהלם מוחלט ולא האמין למשמע אוזניו. בסופו של דבר התברר כי המשפט לקוח מהסרט האהוב שיצא בשנת 2000 בכיכובם של רוברט דה נירו ובן סטילר, "פגוש את ההורים", אך כאשר מדובר בסרט ישן, לא בטוח שכלל היושבים בפאנל הבינו את הכוונה של המנחה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה