טלוויזיה

מגישת הטלוויזיה פוטרה בגלל כוס קפה: ההסבר ההזוי נחשף

המגישה מאלטם גנאי פוטרה מערוץ טלוויזיה טורקי קיצוני במיוחד, כל זאת רק בגלל שהכניסה לאולפן כוס עם המותג של סטארבקס. בימים אלה, בשל המלחמה בעזה של ישראל מול חמאס,  רשת בתי הקפה האמריקנית נתפסת כמובן כתומכת בישראל
מערכת ice | 
מגישת החדשות (צילום מסך BBC)
השנאה התהומית לישראל גורמת לגופים בטורקיה לעשות פעולות הזויות למדי. אמש (שני) מגישה בטלוויזיה במדינה השכנה, פוטרה רק בגלל ששתתה בכוס של סטארבקס "שתומכת בישראל" לכאורה.
המגישה מאלטם גנאי פוטרה מערוץ טלוויזיה טורקי קיצוני במיוחד, כל זאת רק בגלל שהכניסה לאולפן כוס עם המותג של סטארבקס. בימים אלה, בשל המלחמה בעזה של ישראל מול חמאס,  רשת בתי הקפה האמריקנית נתפסת כמובן כתומכת בישראל.
בהודעה הרשמית של הערוץ לאחר פיטוריה של המגישה נכתב: "מגנים זאת בחריפות. הערוץ שלנו ימשיך לעמוד לצד העם העזתי והטורקי ולהגן על רגשותיהם". היא לא צפויה לשוב לשדר בשל הטעות הזו.
הטרור המחשבתי הזה גם הגיע לא מזמן לרשתות המזון המהיר: בחודש שעבר, גבר בטורקיה התפרץ לסניף של רשת ההמבורגרים 'ברגר קינג' ברובע אסניורט באיסטנבול. הוא ניפץ את השמשה הקדמית והשליך חפצים לכל עבר.
על פי סוכנות הידיעות הכורדית "רודאו": הגבר ביצע את הפוגרום בטענה כי רשת 'בורגר קינג' תומכת בישראל ובצה"ל. את הטענה הוא ביסס על פוסטים שרצו לאחרונה ברשתות החברתיות בטורקיה בהם נכתב כי "קוראים לתושבים להחרים את הרשת בשל שיתוף פעולה עם ישראל".
המפגע, הטיח לעבר העובדים האשמות שונות וביניהן אמר: "אתם תשלמו על כל מה שעשיתם". האיש נעצר על ידי המשטרה ונלקח לחקירה. כזכור, טורקיה יצאה נגד ישראל כשהלחימה הסלימה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה