טלוויזיה

ניר דבורי חושף לראשונה: כך נראה היום מוחמד דף

רק בשבוע שעבר נחשפו פרטים חדשים על מצבו של מוחמד דף, מפקד הזרוע הצבאית של חמאס, שמספר ניסיונות של צה"ל לחסלו לא צלחו והיום דבורי מביא תיעוד ראשון של בכיר החמאס אחרי שנים שלא נראה
מערכת ice | 
ניר דבורי (צילום מסך קשת 12)
אחרי התיעודים שהגיעו של המנהרה בה שהה בכיר חמאס מוחמד דף, עם כיסא הגלגלים שנמצא במנהרה כשע"פ אחת ההערכות מדובר בכיסא ששימש את הטרוריסט הבכיר בחמאס שייתכן ומסתייע בכיסא גלגלים, היום (רביעי) ניר דבורי חשף בחדשות 12 פרסום נדיר, כיצד דף נראה כיום?
רק בשבוע שעבר נחשפו פרטים חדשים על מצבו של מוחמד דף, מפקד הזרוע הצבאית של חמאס, שמספר ניסיונות של צה"ל לחסלו לא צלחו. ב-19.12 הציג סגן מפקד שלדג, רס"ן ד', חלק מן הממצאים החדשים. בזירה, שנמצאת בבניין דירות השוכן מטרים ספורים מכיכר פלסטין, זוהתה אחת מן הדירות ששימשו את דף, ולידה פיר מנהרה שאליה מובילה מעלית. בזירה נמצאו גם כיסאות גלגלים - אחד ליד פתח הכניסה העליון למנהרה ואחד בתחתיתה.
 
עם זאת, בימים האחרונים התפרסמו ממצאים לא מאומתים על כך שצה"ל הצליחו לשים את ידו על סרטונים מהתקופה האחרונה שבהם נראה דף כשהוא מהלך על רגליו ורק צולע קלות, ומעידים כי מצבו הפיזי של דף טוב יותר ממה שפורסם עד כה, ושתי ידיו ורגליו מתפקדות.

על פי מקור ראשון, אפשר להניח כי ייתכן שהוא עדיין מסתייע בכיסא גלגלים במעברי המנהרות בשל פציעותיו. לפי טענות שפורסמו בכלי תקשורת אחרים, צה"ל ידע על מצבו האמיתי עוד לפני הפשיטה אך נמנע מלפרסם זאת עד כה. בתוך כך, הגיעו לידי המערכת תיעוד לפיו נראה כיסא גלגלים בפתחה של המנהרה, לפיו ניתן לשייכו בסבירות מסוימת וחלקית למוחמד דף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה