בארץ

"אל תתנו לחמאס לאנוס את MeToo": הכוכבות נגד ארגוני זכויות האדם

תנועת המחאה "Don't Let Hamas Rape MeToo", יצאה בקמפיין נגד ארגוני זכויות האדם בעולם בדרישה לגנות את מעשי האונס של חמאס נגד הנשים הישראליות. אבישג אבינועם, ממובילות המחאה: "העדר גינוי הוא לא רק עוול בלתי נתפש לקורבנות, אלא אף מתן לגיטימציה"

מערכת ice |  1
הנשים המשתתפות בקמפיין (צילום תנועת המחאה)
על רקע שתיקת ארגוני הנשים הבינלאומיים על מעשי הזוועה שאירעו ב-7 באוקטובר ביישובי העוטף, שכללו בין היתר מעשי אונס בנשים הישראליות על ידי מחבלי חמאס, תנועת המחאה "Don't Let "Hamas Rape MeToo", פנתה ל-50 ארגוני זכויות אדם ברחבי עולם וקראה לפעול נגד פעולות ארגון הטרור הרצחני "חמאס" ולגנות את מעשיהם המחפירים שביצעו בשבת השחורה ואשר עדיין מתקיימים בשבי.

בין הנשים שהשתתפו בקמפיין החשוב, הופיעו עו"ד וחה"כ לשעבר איילת נחמיאס ורבין, השחקנית נעמי לבוב, הזמרת שרי גבעתי, מעצבת האופנה סנדרה רינגלר ושירה איסקוב, שידועה כמי שעברה התעללות קשה מבן זוגה לשעבר.
אבישג אבינועם, אשר אחראית על מחאת הנשים החשובה, תקפה את התנהלותם המבישה של ארגוני זכויות האדם הבינלאומיים ואמרה:  "העדר גינוי הוא לא רק עוול בלתי נתפש לקורבנות, אלא אף מתן לגיטימציה להישנות מעשים מסוג זה לישראליות, יהודיות ולנשים בכלל ברחבי העולם".
 
בשבועות האחרונים, תנועת המחאה הנשית הוקמה במטרה להשפיע על מקבלי ההחלטות בארגוני זכויות האדם בעולם ולהשפיע על התנהלותם המבישה, ולדרוש מהם להוציא הודעת גינוי רשמית כנגד מעשי הזוועה שביצעו וממשיכים לבצע, מחבלי חמאס נגד הנשים הישראליות.
עוד מציינת תנועת המחאה: "הדרישה היא כי אותם ארגונים יפרסמו את הגינוי באופן בולט בנכסים הדיגיטליים שלהם (במקום מרכזי באתר האינטרנט וברשתות החברתיות) ודרישה נוספת שאותם ארגונים יפעילו לחץ על גורמים בינלאומיים לשחרור החטופות והחטופים שנתונים להתקפות מיניות, רעב ומוות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כִּי תֵצֵא לַמִּלְחָמָה עַל אֹיְבֶיךָ וְרָאִיתָ בַּשִּׁ
    יודלה 12/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כִּי תֵצֵא לַמִּלְחָמָה עַל אֹיְבֶיךָ וְרָאִיתָ בַּשִּׁבְיָה אֵשֶׁת יְפַת תֹּאַר וְחָשַׁקְתָּ בָהּ.. תָּבוֹא אֵלֶיהָ וּבְעַלְתָּהּ וְהָיְתָה לְךָ לְאִשָּׁה (תנ"ך ספר דברים)
    סגור