טלוויזיה

אברי גלעד חושף את צביקה הדר: "אני מזהיר אותך"

בראיון עם המגיש, גלעד הזכיר: "היום שמעתי את ההקלטה בוואטסאפ שאני מזהיר אותך", הדר ענה לו: "עד היום יש לי אותה"
מערכת ice | 
ארז טל ואברי גלעד (צילום מסך קשת 12)
בקשת 12 הופיע אמש (שלישי) לאולפן של ארז טל ואברי גלעד, אחרי הרבה מאוד שנים, מנחה תכנית הבוקר לשעבר של רשת 13 'העולם הבוקר' ומי שמגיש היום את אולפן ליגת האלופות צביקה הדר, שכנראה יכול היה לדעת שהפרק בערוץ המתחרה לא יצליח, על פי מה שחשף בשידור המגיש אברי גלעד.
גלעד פנה אל האורח ואמר: "שנינו שייכים למועדון אקסקלוסיבי של פליטי תכניות בוקר, טל גיחך הדר ענה: "שמע, אתה יש לך הרבה יותר שנים", גלעד השיב לו בהומור: "כל מי שעשה יותר משנה אנחנו מקבלים", טל אמר: "פליטי תכנית בוקר מערוץ ספציפי".

גלעד אמר: "שנסגרת דלת נפתחות מאה, זה מה שקרה לך ואני בטוח שנסגרה לך הדלת לא הבנת שזה בשביל לפתוח לך דברים חדשים". הדר השיב: "תראה, אני דווקא בתכנית הבוקר אני מרגיש הקלה גדולה כי זה לא היה בשבילי השעות, עזוב רגע את התוכן ולא נכנס לעניינים מקצועיים".
 
עוד הוא הסביר: "זה נורא קשה, זה היה לי נורא, אני מופיע בערב ועושה הצגות, זה השבית לי ממד שלם שלא חשבתי שיושבת. אם אתה לא בא לתכנית הזו, שהיא חשובה ופותחת את היום של האנשים", גלעד הזכיר: "היום שמעתי את ההקלטה בוואטסאפ שאני מזהיר אותך", הדר ענה לו: "עד היום יש לי אותה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה