טלוויזיה

פאולה רוזנברג חושפת את מצבה: "מציפה אותי מועקה"

רוזנברג סיפרה לעוקביה: ״יש בקרים אחרים בהם אני מתעוררת, מנסה לנשום עמוק, אבל האוויר שנכנס כאילו לוחץ על כפתור הדמעות, ופיסת התקווה בתוך הנפש חומקת ממני ואפילו מתרחקת ככל שאני מנסה לרדוף אחריה. בבקרים האלו לוקח לי הרבה יותר זמן להניח את הרגליים על הקרקע"
מערכת ice |  3
פאולה וליאון (צילום צילום מסך קשת 12)
אחרי שבילתה תקופה לא קצרה, אבל מטלטלת בארצות הברית לטובת הסברת הפגיעה בנשים הישראליות על ידי מחבלי חמאס, פאולה רוזנברג חזרה לישראל והתעוררה לבוקר כואב במיוחד, היא שיתפה את העוקבים שלה הבוקר (רביעי) באינסטגרם במה שעובר עליה.
רוזנברג פתחה את דבריה וכתביה: "אף בוקר מאז השביעי באוקטובר הוא לא סתם בוקר שבו ההתעוררות, ההזדקפות וברכת בוקר-טוב לשאר בני הבית היא פעולה מובנת מאליה, חסרת מחשבה ונטולת מאמץ״.

עוד היא חשפה: "בכל בוקר מאז השביעי באוקטובר, אני מתעוררת, פוקחת עיניים, ומיד מציפה אותי מועקה של ההכרה במציאות. בחלק מהבקרים אני נושמת עמוק ומצליחה להיאחז באיזו פיסה של תקווה שמשוטטת בנפשי, מסוגלת להניח שתי רגליים על הרצפה הקרה, להזדקף ולומר: יהיה בוקר טוב, למרות הכל״.
רוזנברג המשיכה: ״יש בקרים אחרים בהם אני מתעוררת, מנסה לנשום עמוק, אבל האוויר שנכנס כאילו לוחץ על כפתור הדמעות, ופיסת התקווה בתוך הנפש חומקת ממני ואפילו מתרחקת ככל שאני מנסה לרדוף אחריה. בבקרים האלו לוקח לי הרבה יותר זמן להניח את הרגליים על הקרקע, ובמקום להזדקף ככל יכולתי ולשכנע את עצמי שיהיה בוקר טוב״. 
לסיום הסבירה: ״אני שוקעת בקריאה על החטופות ועל החטופים ועל החיילים ועל החיילות ועל האימהות ועל האבות. צוללת למחשבות על אלו שהכרתי ונרצחו מאז אוקטובר. לפעמים אני מחליטה שאזדקף כבר בצהריים, יש ימים שאני דוחה את ההיאחזות בתקווה לערב ויש גם כאלו בהם אני מוותרת עליה ומקווה לתפוס אותה מחר״.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פאולה רוזנברג
    מרסלאלון 01/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האשה הזאת חיה על רושם וצילצולים מעוררת בי גועל של הגועל אשה וולאגרית מאוסה
    סגור
  • 1.
    תשתחררי, תחזרי לארגנטינה. טוב לך וטוב לנו.
    לא תודה 12/2023/20
    הגב לתגובה זו
    7 0
    שום דבר טוב לא יצא מארגנטינה לישראל.
    סגור
  • לך לישון (ל"ת)
    ירח מלא 12/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור