ויראלי

פאולה רוזנברג בפדיחה מביכה: "לא ציפיתי לשאלה כזו"

רוזנברג שיתפה את עוקביה בפייסבוק: "נכנסת לבית-קפה בניו-יורק לקחת COFFEE TO GO. מבקשת AMERICANO WITH ALMOND MILK המלצרית בתגובה שואלת אותי באיזו עיר בישראל אני מתגוררת", איך היא גילתה מה הסגיר אותה?
מערכת ice |  1
פאולה רוזנברג (צילום מסך קשת 12)
מגישת קשת 12 פאולה רוזנברג המריאה לארצות הברית כדי להשתתף בכנס באו"ם במטרה לעורר מודעות לפשעי חמאס כלפי נשים כולל מעשי האונס הקשים שעברו. אבל מסתבר שקרתה לה פדיחה לא קטנה.
רוזנברג שיתפה את עוקביה בפייסבוק: "נכנסת לבית-קפה בניו-יורק לקחת COFFEE TO GO. מבקשת AMERICANO WITH ALMOND MILK המלצרית בתגובה שואלת אותי באיזו עיר בישראל אני מתגוררת".
רוזנברג הודתה: "ממש לא ציפיתי לשאלה הזו! נזפתי בעצמי על המבטא ,הייתי בהלם מה שאפילו משפט אחד ויחיד באנגלית מסגיר אותי?! ואז... ביציאה מחנות הקפה חלפתי על פני מראה גדולה וקלטתי שאני מסתובבת ברחובות ניו-יורק עם המדבקה הזו מודבקת על הג'קט".
רק השבוע, רוזנברג הסבירה בטורה: "אקטיביזם הוא הדרך הכי מרפאת עבורי לפרוק את ההלם מסירובם של ארגוני זכויות האדם לגנות את חמאס ומעשי מחבליו הרצחניים. מפגש החברים התגלגל, איך לא, לשיחה על המצב. מתי ישוחררו כל החטופים? איך נמגר את חמאס? איך לא קלטנו כמה האנטישמיות מושרשת בעולם? חזרנו על אותם דברים שכבר אמרנו במפגשים הקודמים, ואז סיפרתי על דוחו"ת איסוף הראיות ממקרי האונס, ההתעללות והרצח שאני קוראת מתוקף ההכנה לקראת המשלחת".

עוד המשיכה והסבירה: "אחד מחבריי כיסה את אוזניו בשתי ידיו ואמר "פאולה, די, אני לא מסוגל לשמוע את הדברים האלה". חברה אחרת נזפה בו שחובה עלינו לדעת כדי להתמודד עם מי שמנסים להכחיש את הפשעים נגד האנושות שביצע חמאס, והחבר שיתף שלפני ארבעה ימים צפה בסרטון ממצלמת הגוף של מחבל ומאז לא הצליח לישון ללא כדורי הרגעה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דיי כבר עם הצומי הזה (ל"ת)
    שירלי 12/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור