ויראלי

פאולה רוזנברג מרוסקת: "מרגישה תסכול, בושה ודכאון"

מגישת קשת 12 כועסת על הממשלה: "לא רק ששר האוצר והמפלגות החרדיות סירבו לוותר על חגיגת הכספים בעת מלחמה, מסתבר שב־2024 יהיה יותר גרוע – שם מחכים להם כבר כספים קואליציוניים שהובטחו בגובה 8 מיליארד שקל. אני מרגישה בושה. כאב לב. תסכול. זעם. חוסר-אונים. דכאון. ייאוש. טבח ה-7 באוקטובר לא שינה דבר"
מערכת ice |  9
פאולה וליאון (צילום צילום מסך קשת 12)

אחרי שהממשלה אישרה אמש (שני) את תקציב החירום למלחמה בגובה 30.3 מיליארד שקל ובתוכו גם כספים קואליציונים בהיקף של כמעט 5 מיליארד שקל, מגישת קשת 12 פאולה רוזנברג העלתה טענות קשות.

רוזנברג כתבה: "אז מה הפורמט? כדי שביחד ננצח אסור להתלונן על הגזל והשחיתות?  למי שלא התעדכן: הממשלה אישרה אתמול "כספים קואליציוניים" בסכום של 4.8 מיליארד (!) שקל. בניגוד להמלצות כל המומחים הכלכליים בארץ ובעולם, בהתעלמות מוחלטת מאזהרות הגופים הפיננסיים הבינלאומיים הבכירים שמתריעים שהעברת הכספים הזו תחליש את המדינה, תפגע עוד יותר במעמדה הכלכלי העולמי המידרד.  ועוד לא דיברנו על הסכין בלב ובבטן לכל העם היפה הזה שמתנדב ועושה וקיבל אתמול יריקה בפרצוף מההנהגה". 
 



עוד המשיכה: "איך נראית יריקה בפרצוף? לא אושר תקציב מיוחד לשיקום משטרת ישראל והוספת כח-אדם לא אושר תקציב להעלאת שכר השוטרים. איזה קור היה הלילה נכון? אז קיבלתי הודעה שמספרת שלוחמי צה"ל נאלצו אתמול להסתובב בלילה ללא אפודים קרמיים וללא אמצעי ראיית לילה, וללא ביגוד תרמי. שיקפאו מקור, לא נורא, העיקר שביחד ננצח ונעביר כספים למשרדים לא יצרניים כדי להחזיק את הממשלה". 

עוד טענה: "מה כן אושר? 77 מיליון שקל ל"חיזוק תרבות חרדית", שזו שפה מכובדת למינוי ג'ובים אפשר. אתם יודעים כמה אפודים קרמיים, אמצעי מיגון ובגדים תרמיים אפשר לקנות ב-77 מיליון שקל?? בכל יום אני מראה לליאון בדמעות הודעות ששולחות לי נשים ברשתות החברתיות, מבקשות שאעזור להן למצוא עבודה בניקיון או בבישול, כי הוציאו אותן לחל"ת והבעל במילואים כבר למעלה מחודשיים והם לא מצליחים לגמור את החודש".
רוזנברג המשיכה: "אז מה אנחנו מציעים להם בעצם? שיהפכו לתלמידי ישיבה במקום למילואימניקים מתנדבים כדי שיוכלו להאכיל את הילדים שלהם? כי לפי ההחלטה החדשה לחלוקת הכספים הקואליציוניים, תקציב הישיבות יגיע השנה לשיא של כ-1.7 מיליארד שקל. זה יהיה התקציב הגבוה ביותר אי פעם שניתן לישיבות. עם הכסף הזה, אתם יודעים כמה משפחות של מילואימניקים היינו יכולים להציל  מהידרדרות כלכלית על לא עוול בכפן, רק כי הן המשפחות הפראייריות שעל גבן קבוצות אחרות תולות את השלט "ביחד ננצח"?".
רגע לפני סיום היא טענה: "והשקרים לציבור! שר האוצר מתנגד לקצץ לפי מה שהמליצו פקידי האוצר ולכן מספר שמה שממילא לא אושר-קוצץ. ורוב האנשים בכלל לא מבינים את זה אומרים: למה סתם ללכלך, הנה הוא קיצץ. תקציב המדינה ששר האוצר יעביר היום בממשלה כולל את כל הכספים הקואליציוניים שהיא התכוונה להעביר במקור — למעט תוספות תקציב שמשרדי הממשלה התקשו להוציא לפועל בכל מקרה, ללא קשר למלחמה".
רוזנברג שאלה 'אולי העתיד יהיה יותר טוב?': "אהמ אהמ....לא רק ששר האוצר והמפלגות החרדיות סירבו לוותר על חגיגת הכספים בעת מלחמה, מסתבר שב־2024 יהיה יותר גרוע – שם מחכים להם כבר כספים קואליציוניים שהובטחו בגובה 8 מיליארד שקל. אני מרגישה בושה. כאב לב. תסכול. זעם. חוסר-אונים. דכאון. ייאוש. טבח ה-7 באוקטובר והמלחמה שפרצה בעקבותיו לא שינה דבר בהתנהגות הממשלה".

תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    פאולה פאול פאו פאאאא
    סמי 12/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פאולה גוטמן מספר 2. מה חדש ערוץ 12
    סגור
  • 7.
    ביבי וממשלתו מכת מצרים
    אלכס 11/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הניצחון של עם ישראל יתחיל עם החלפת השלטון הבזוי הזה והחזרת כל החטופים עיי ממשלה ציונית. לצוות האומלל הזה אין שום יכולת ולא רצון חוץ מאשר להרוס ולבזוז.
    סגור
  • 6.
    תנוחי פאולה, תנוחי.
    פנתיאיסט גאה 11/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כמה נחמד לקרוא את השטויות של הנבובה זאת. חשבתי שבגיל 47 היא קצת תתבגר. קראתי באיזה מקום שהיא ביקשה מהרבנים היקרים (אולי כתבה בלעג) לשלוח את תלמידי הישיבות לעזור בחקלאות וכו' - ובכן, אם כל העיתונאים והעיתונאיות ושאר היושבים בערוץ 12,13,11 ובראשם יהיר לפיד ילכו לעבוד בחקלאות אז יעצרו את בחורי הישיבות לעסוק בחקלאות. פאולה. פולה וכל המגיבים החשוכים פה - די תניחו לחרדים, הם אלו שאספו את הגופות המרוטשות של החילוניות שאנסו והחילונים שרצחו - די תפסיקו כבר עם האנטישמיות של "יהודים אוהבים כסף" די. יש מלחמה (למרות שנראה שנגמרה בניצחון חמאס בזכות ההפגנות שלכם מאז הקורונה ועתה למען החטופים) ועד שהיא לא תסתיים (בניצחון החמאס והפלסטינים אהובי נפשכם כמובן) עשין שתירגעו עם האנטישמיות. די תנוחי ותנוחו.
    סגור
  • 5.
    זה סמוטריץ הנבלה יושב ומחייך בפנים כשהוא נשאל על כך,האל
    איציק 11/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שהוא מאמין בו רואה הכל וישלם לו בריבית דה ריבית
    סגור
  • 4.
    פאולה
    גבי 11/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה שכל הנאמר ממומן וגם הדמעות
    סגור
  • 3.
    הצבועים לא נגמרים
    רשע 11/2023/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ///////////////////////////////////////////// סתמי סכסכנית
    סגור
  • 2.
    היא מתנהגת כאילו היא נבחרת ציבור
    יו 11/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פאולה חוץ בבעלך אף אחד לא בחר בך תתעוררי
    סגור
  • צודק!!! (ל"ת)
    פנתיאיסט גאה 11/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שרים דאפרים באפס מעשה
    אשר 11/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רק לסחוט כסף מהציבור המתותם חבל שאנו עוזרים להם להעמיד אותם לדין
    סגור