ויראלי

פאולה רוזנברג נשברת: "בכי לא נשלט, רצתי אל מחוץ לבית"

המגישה סיפרה בטורה: "התסכול מתגבר כשמתחדד המאבק הפנימי בין הצרכים האישיים כאמא, כמפרנסת, כאישה שרוצה לשמור על הנפש ולהתנתק לרגעים מהסיפורים המצמררים - לבין הרצון לתרום ולסייע ככל האפשר"
מערכת ice |  3
פאולה וליאון (צילום צילום מסך קשת 12)
מגישת קשת 12 פאולה רוזנברג הייתה עסוקה לא מעט בשבועות האחרונות כאשר תכניתה עם בעלה 'פאולה וליאון' ירדה מהאוויר לטובת שידורים בלתי פוסקים של מהדורות חדשות מיוחדות מסביב לשעון ובטורה בישראל היום היא הסבירה מה עבר עליה.
רוזנברג כתבה: "האצילות שמפגין הציבור בדבקות במנטרה "זה לא הזמן" מהדהדת כשמנסים להצביע על אי־ההגינות של המצב. אני לא אצילית במיוחד, כי לצד ההתנדבות אני מלאת תסכול וכעס כלפי אלו שממשיכים להפקיר אותנו. התסכול מתגבר כשמתחדד המאבק הפנימי בין הצרכים האישיים כאמא, כמפרנסת, כאישה שרוצה לשמור על הנפש ולהתנתק לרגעים מהסיפורים המצמררים - לבין הרצון לתרום ולסייע ככל האפשר".

עוד המשיכה וכתבה: "בשבועיים וחצי הראשונים, ההתנדבות האינטנסיבית עזרה לי לא לחשוב ולא להרגיש. ובכל פעם שעצרתי לרגע, נכנעתי לבכי לא נשלט, ליבבות קולניות שלא ידעתי שקיימות בי. בהתחלה רצתי אל מחוץ לבית בכל גל בכי שהתפרץ, כדי לא לחשוף את הבנות למצב הזה, אבל אחרי כמה ימים כבר לא ניסיתי להסתיר את השבר. בשלב כלשהו ליאון ואחותי ביקשו ממני להתחיל להתחשב בעצמי".
לסיום ציינה: "כולנו מספרים לעצמנו ולאחרים שקרים מנחמים כדי לשרוד. הנטייה האנושית היא להדחיק קושי, ולהמשיך. קשה להודות שמה שהיה אולי לא יהיה, שכנראה יהיה אחרת, אבל כדי שנמשיך לחיות מבלי להתנתק מהרגש אין מנוס מלקפוא לעיתים, לעצור, לברוח קצת. להודות שאנחנו גם חסרי אונים בחלק מהזמן. לא הכנו את הילדים להתמודדות עם אסון כזה, ולכן חשוב שהם יידעו שאנחנו המומים, שאנחנו מתגברים אבל הכל ממש לא רגיל. פעם חשבתי שמי שקופא או בורח הוא חלש. היום אני מבינה שגם המשך עשייה בלי לעצור הוא סוג של בריחה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    זו לא זאת שאף פעם לא רואה אף אחד ממטר? כן, זאת היא! (ל"ת)
    אריל 12/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    טוב מאוד שהורידו את התכנית שלהם (ל"ת)
    שירלי 11/2023/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    ככה זה שהקונספציה מתרסקת (ל"ת)
    לתוך הפרצוף 11/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור