טלוויזיה

פאולה רוזנברג מתפוצצת: "הטענה הזו מוטחת בי יותר ויותר"

המגישה טענה בטורה השבועי: "בשבועות האחרונים יש טרנד חדש ברשתות החברתיות: פוסט, ציוץ או כתבה שמעיזים לקרוא תיגר על מערכת היחסים המשתלמת לפוליטיקאים והרעה לאזרחים של הממשלה הנוכחית עם העסקנים המייצגים את הדת בזירה הפוליטית - נתקלים בטוקבקיסטים שקוראים להתנגדות הזו "אנטישמיות" או "אוטו־אנטישמיות"
מערכת ice |  4
פאולה רוזנברג (צילום מסך קשת 12)
לא מעט ביקורת הוטחה לאחרונה בפאולה רוזנברג שמקדמת שיח מאוד קשה נגד ההפרדה במרחב הציבורי לדבריה, כשהיא מדגישה את הנקודות שלדבריה צריכות להשתנות ביהדות. על כך היא כתבה בטור שלה בישראל היום והסבירה את העמדה שלה.
רוזנברג פתחה את טורה וכתבה: "בשבועות האחרונים יש טרנד חדש ברשתות החברתיות: פוסט, ציוץ או כתבה שמעיזים לקרוא תיגר על מערכת היחסים המשתלמת לפוליטיקאים והרעה לאזרחים (גם לחרדים) של הממשלה הנוכחית עם העסקנים המייצגים את הדת בזירה הפוליטית - נתקלים בטוקבקיסטים שקוראים להתנגדות הזו "אנטישמיות" או "אוטו־אנטישמיות". גם אני נתקלת בטענה הזו, שמוטחת בי יותר ויותר. כל האשמה שמופנית לעברי היא הזדמנות לברר במה בדיוק מאשימים אותי, וגם מספקת חומר לטור השבועי - מוזמנים להאשים ולהעליב במידה. זה מפעיל אותי, ואני חרוצה כשאני עצבנית, אז יצאתי לבדוק".

לדבריה של רוזנברג: "גיליתי שכמו כל פעולה אחרת בתקופה הסוערת הזו שנראית לנו שחצתה את כל הקווים - גם להטחת האשמות ביהודים שהם אנטי־יהודים, או בכלל לטענות נגד מישהו שהוא אנטי קבוצת השייכות שלו, יש שורשים עמוקים בהיסטוריה".
לסיום הסבירה: "זה מסוכן שהמונחים "אוטו־אנטישמיות" ו"אנטישמיות" יהפכו לתיוג שמטיחים בקלות באחר. זה לא רק מעמיק את הקרע ואת הפילוג, אלא גם מוזיל את חומרת המושג, שמתאר תופעה מזעזעת. לא חסרים אנטישמים שיוצאים נגד יהודים באשר הם, ולהם לא אכפת אם אתם בעד או נגד הפרדה מגדרית, הם פשוט תומכים בשנאת היהודים. אם יש מכנה משותף שאני חושבת שאין עליו ויכוח, זה שליהודי לא יכולים להיות חברים אנטישמים".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ככה זה!!!!
    אנצי! 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככל שאדם הוא לא משכיל,ככה הוא נתון יותר לדעות של רבנים וכו',שבגללם הוא משתנה בהתאם למזג האוויר.כך שבגלל חוסר השכלה התשובה זה אנטישמיות,שטן,אלוהים, ועוד שלל פתרונות שהם אף פעם התשובה האמיתית אלא קונספירציות שונות!!!! אפילו אם הוא משכיל והוא בסביבה של טיפשים הם ידרדרו אותו למצב שלהם!!!!
    סגור
  • 3.
    לא ראיתי אותך יוצאת נגד "ישראלים אחרים"
    ZB 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאחר וגם הם שמים ואצלם לא מפריע לך אז נגדיר זאת כאנטי חרדים אבל עם אבו מאזן יוצא בהערה אנטישמית אז זה לא כי הוא שמי?
    סגור
  • 2.
    נו
    שלמה 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נו אז היא חושבת שצריך לשנות דברים מסוימים ביהדות יפה מאוד בשביל זה יש רפורמים וקונסרבטיבים וקראים שהקדימו אותך אז את מיותרת לחלוטין
    סגור
  • 1.
    גברת רוזנברג
    אורי 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כפי הנראה עד עכשיו היהוא ספקות בליבם של יהודים רבים בהקשר המחאה וכי חשבנו שמדובר על הפגנות הקשורות לחוקים אשר הממשלה רוצה להעביר.... עד כאן הכל בסדר. אך מסתבר שיש שם אנשים במחאה שלדעתי הם לא יהודים או שונאי יהודים ויהדות הרוצים להדיר את הדת היהודית להשמיד ולחרב את התרבות היהודית ואת היהודית בארץ שמכונה ישראל . ישראל היא להשקפת העם היהודי ביתו של העם היהודי לפי חזון הנביאים וברוחם( מגילת העצמאות) לכן כשאת קוראת לחציצה שנהוגה בדת היהודית הדרת נשים לי זה ברור שזה נובע משנאה ליהודים ולדת היהודית. לכן כשאתם החלטתם ( הקיצוניים שבכם) שאנחנו לא אחים אני כבר אומר לשיטתי אנחנו אויבים
    סגור