ויראלי

פאולה רוזנברג משתפת בכאב: "לא הצליח לישון ללא כדורי הרגעה"

בביתה של פאולה רוזנברג ביקרו חברים והיא סיפרה להם על הכנס באו"ם שהיא טסה אליו במטרה לעורר מודעות לפשעי חמאס כלפי נשים כולל מעשי האונס הקשים שעברו. מה קרה כשהתחילו לדבר על הסרטונים?
מערכת ice | 
פאולה וליאון (צילום מסך קשת 12)
מגישת קשת 12 פאולה רוזנברג סיפרה בטורה השבועי ב'ישראל היום' כי ביקרו בביתה חברים וסיפרה להם על הכנס באו"ם שהיא טסה אליו במטרה לעורר מודעות לפשעי חמאס כלפי נשים כולל מעשי האונס הקשים שעברו.
רוזנברג הסבירה בטורה: "אקטיביזם הוא הדרך הכי מרפאת עבורי לפרוק את ההלם מסירובם של ארגוני זכויות האדם לגנות את חמאס ומעשי מחבליו הרצחניים. מפגש החברים התגלגל, איך לא, לשיחה על המצב. מתי ישוחררו כל החטופים? איך נמגר את חמאס? איך לא קלטנו כמה האנטישמיות מושרשת בעולם? חזרנו על אותם דברים שכבר אמרנו במפגשים הקודמים, ואז סיפרתי על דוחו"ת איסוף הראיות ממקרי האונס, ההתעללות והרצח שאני קוראת מתוקף ההכנה לקראת המשלחת".

עוד המשיכה והסבירה: "אחד מחבריי כיסה את אוזניו בשתי ידיו ואמר "פאולה, די, אני לא מסוגל לשמוע את הדברים האלה". חברה אחרת נזפה בו שחובה עלינו לדעת כדי להתמודד עם מי שמנסים להכחיש את הפשעים נגד האנושות שביצע חמאס, והחבר שיתף שלפני ארבעה ימים צפה בסרטון ממצלמת הגוף של מחבל ומאז לא הצליח לישון ללא כדורי הרגעה".
לסיום כתבה: "אולי נתקלתם גם בשיתופים של עיתונאים שצפו בסרט הזוועות שערך דובר צה"ל, שבהם דיווחו על תגובות פיזיות ונפשיות קשות. חלקם נזקקו לתמיכה נפשית מקצועית לאחר הצפייה. קשה היה לפספס גם את התמונות מהכנסת, של נבחרינו יוצאים באמצע ההקרנה בתחושות קשות ובבכי. גם בטיקטוק או באינסטגרם מספרים משפיענים מרחבי העולם שהגיעו להקרנות שארגן דובר צה"ל, שלא היו מוכנים לחוויה כל כך קשה, שהם מזועזעים ומוטרדים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה