טלוויזיה

יונית לוי זועקת: "זו פשוט הרעבה, צריכים להסתכל לשמש"

בפודקאסט שלה באנגלית, מגישת חדשות 12 סיפרה את אחת העדויות המזוויעות ביותר: "איתן יהלומי, ילד בן 12 שאביו נחטף גם כן והם הופרדו, שהה בבידוד במשך 16 ימים, הוא בן 12 והכריחו אותו לצפות בסרטוני הזוועות של השבעה באוקטובר הוא בן 12". 
מערכת ice | 
יונית לוי (צילום מסך חדשות 12)
מגישת חדשות 12 יונית לוי ממשיכה בהסברה שלה באמצעות הפודקאסט שלה 'UNHOLY' יחד עם העיתונאי הבריטי ג'ון פרידלנדר, כאשר הפעם היא שיתפה בעדויות של החטופים שחזרו משבי החמאס ואת ההשפעות הקשות עליהם.
לוי אמרה במסגרת הפודקאסט: "רק תקשיב לילדים שחוזרים מהשבי, ולסיפורים שהם מספרים ולסיפורים שהרופאים מספרים, על ילדים שסובלים מתזונה לקויה, מבעיות עיכול, ילדים ששהו במנהרות יותר מ-50 ימים ועכשיו צריכים להסתגל מחדש לאור השמש".

עוד המשיכה וסיפרה את אחת העדויות המזוויעות ביותר: "איתן יהלומי, ילד בן 12 שאביו נחטף גם כן והם הופרדו, שהה בבידוד במשך 16 ימים, הוא בן 12 והכריחו אותו לצפות בסרטוני הזוועות של השבעה באוקטובר הוא בן 12". 
לסיום סיפרה: "תומאס הנד, אביה של אמילי הנד, בת 9, הוא אמר לתקשורת בישראל, לאילנה דיין 'אני צריך לתקן את הילדה השבורה שלי', היא בת 9, זה מה שהאנשים האלו עשו, כל מי שחזר מהשבי סובל מירידה של 8 ועד 15 ק"ג במשקל, זו פשוט הרעבה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה