טלוויזיה

יונית לוי נקרעת מצחוק בשידור חי: "בואו נתאפס על עצמנו"

בזמן שהגישה את המהדורה המאוחרת לוי בדיוק דיברה, ואז נשמעה סירי אומרת: "הנה מה שמצאתי באינטרנט כשחיפשתי..." ומיד וייס כיבתה אותה כשהיא נראית נבוכה, המגישה מיהרה להחזיר את האולפן לפוקוס: "בואו נתאפס על עצמנו"
מערכת ice |  4
יונית לוי (צילום קשת 12)
גם יונית לוי לא הצליחה לעצור את הצחוק. עוד אירוע מביך באולפני החדשות. אמש (רביעי) במהלך השידור של חדשות 12 בקשת בהגשת יונית לוי, כאשר נרשמה הפרעה קלה ומבדרת, כאשר הפרשנית דנה וייס קיבלה הודעה רועשת מ'סירי' במהלך דיון בפאנל ובזמן דבריה של המגישה.
לוי בדיוק דיברה, ואז נשמעה סירי אומרת: "הנה מה שמצאתי באינטרנט כשחיפשתי..." ומיד וייס כיבתה אותה כשהיא נראית נבוכה. לוי פרצה בצחוק וירון אברהם שאל: "מה חיפשת?" ועל כך השיבה וייס: "זה לא אני זה סירי, היא עובדת עליי", כשהיא ממשיכה לחייך במבוכה ולוי מיהרה להחזיר את האולפן לפוקוס: "בואו נתאפס על עצמנו"
 
גם בפעם שעברה קרתה לה פדיחה באולפן שישי עם דני קושמרו, כאשר בזמן שהמגיש דיבר ולפתע נשמעו לפתע יריות וקריאות בערבית של מחבלי החמאס, שבקעו מהטלפון של וייס. מיד קושמרו לא יכול היה להחזיק את עצמו ואמר בהומור: "הטלפון משגר יריות באולפן".

מבחינתה לפחות, וייס ניסתה להאבק במכשיר הסלולרי שלה עוד כמה רגעים בטרם הצליחה לכבות את הסרטון הרועש, ואמרה מפודחת: "לפחות אני יכולה להגיד שזה חומרים מקצועיים".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    לא סובלת את דנה וייס. אישה קטנה (ל"ת)
    סילי 12/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    כל כך מכוערת ומגעילה (ל"ת)
    אלעד 12/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    חדשות 12
    עינב 12/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין על מערכת החדשות. מנהל. עורך. מגישים. כתבים. פרשנים בקיצור כל מה שנקרא חדשות 12אלופים. ושיזדנבו הקנאים מאחור.אין לכם 12. תותחים אמרנו?
    סגור
  • 1.
    אם לא נצחק נשתגע (ל"ת)
    מיכל 12/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור